آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام

آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام

آیا می دانید ویژگی استوری «Add Yours» اینستاگرام چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ در صورت پاسخ منفی، ما را در ادامه مطلب برای آگاهی از نحوه استفاده از add yours در استوری های اینستاگرام همراهی کنید.

اینستاگرام در سال 2021 یک استیکر استوری به نام «Add Yours» را عرضه کرده است که همه افرادی که آن را می بینند می توانند استوری مذکور را به اشتراک بگذارند. ویژگی «Add Yours» اساساً راه دیگری برای تعامل افراد با IG Stories است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به زنجیره‌ای از پاسخ‌ها به درخواست‌هایی بپیوندند که اغلب توسط صدها یا حتی میلیون‌ها «کاربر فعال اینستاگرام» استفاده می‌شود. 

حتی می‌توانید ویژگی «Add Yours» اینستاگرام را مانند یک بازی گوشی IG در نظر بگیرید: کاربران مختلف استیکر را می‌بینند و با برداشت خود از هر درخواستی به آن پاسخ می‌دهند، حتی اگر آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد یعنی اگر کسی قرار بود به جای علاقه‌مندی به افراد مشهور، تصویری از غذای مورد علاقه‌اش را برای برچسب «عاشق کی هستی؟» پست کند نباید ناراحت شوید.

نحوه استفاده از ویژگی استوری «Add Yours» در اینستاگرام

اگر با استیکر «افزودن مال شما» در استوری شخص دیگری برخورد کردید و می‌خواهید به این روند بپیوندید، به سادگی روی دکمه «Add Yours» روی استیکر کلیک کنید. اگر  آماده شروع استیکر خود هستید، عکس یا ویدیویی را برای پست کردن در استوری خود همانطور که معمولاً منتشر میکنید، آماده کنید. سپس بر روی گزینه IG Story stickers در بالای صفحه خود کلیک کنید و روی دکمه “Add Yours” ضربه بزنید. شما می توانید انتخاب کنید که درخواست را خودتان ایجاد کنید یا به اینستاگرام اجازه دهید با ضربه زدن روی تاس در پایین صفحه، درست بالای صفحه کلید، یک درخواست برای شما ایجاد کند. 

نحوه مشاهده استوری های اینستاگرام “Add Yours” از کاربران دیگر

هنگامی که با یک استیکر موجود “Add Yours” مواجه شدید، می توانید روی خود استیکر کلیک کنید تا سایر استوری های IG را از پروفایل های عمومی اینستاگرام مشاهده کنید. اگر می‌خواهید پاسخ‌های درخواست «Add Yours» را مشاهده کنید، می‌توانید به استوری اینستاگرام خود برگردید و روی استیکر خود کلیک کنید تا ببینید چه کسی در آن شرکت کرده است.

اگر استیکر استوری اینستاگرام «Add Yours» را پیدا نکردید چه کاری باید انجام دهید

اگر نمی‌توانید با استیکرهای «Add Yours» تعامل داشته باشید یا گزینه استیکر «Add Yours» را برای استوری‌های IG خودتان نمی‌بینید، احتمالا باید از برنامه اینستاگرام خارج شوید و آن را مجدداً راه‌اندازی کنید، یا دستگاه خود را بررسی کنید تا ببینید اگر آپدیت جدیدی وجود دارد، سریعاً آن را نصب کنید. اگر هیچ یک از این اصلاحات بالقوه کار نمی کند، ممکن است ویژگی “Add Yours” هنوز در منطقه شما راه اندازی نشده باشد. صرف نظر از این، همیشه می‌توانید مشکل را در بخش Help اینستاگرام که در تنظیمات شما قرار دارد گزارش دهید.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.