اضافه شدن توکن های NFT به اینستاگرام

اضافه شدن توکن های NFT به اینستاگرام
«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، چندی پیش و در اواخر سال گذشته، در نمایشگاه (SXSW) ، بدون اشاره به جزئیات خاصی، اعلام کرده بود که طی چند ماه آینده، توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) به اینستاگرام اضافه می‌شوند و به مرور زمان این پلتفرم توسعه پیدا خواهد کرد.
حال «مارک زاکربرگ»، مدیر عامل متا، در خبری اعلام کرد که کاربران اینستاگرام، از هفته‌ی جاری می‌توانند توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) را در پروفایل خود به نمایش بگذارند و به ‌گفته‌ی «مارک زاکربرگ»، این قابلیت بر مبنای فناوری واقعیت افزوده‌ی اسپارک (Spark) طراحی خواهد شد.
بر اساس این خبر، شرکت متا قصد دارد تا علاوه بر اینستاگرام، توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) را به دیگر سرویس‌های خود از جمله فیسبوک، مسنجر و واتساپ نیز اضافه کند.
از طرفی وبسایت «CoinDesk» نیز اعلام کرده است که شرکت متا، امکان ادغام توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) از رمزارزهای اتریوم، پولیگان، سولانا و فلو با اینستاگرام را فراهم خواهد کرد و اینستاگرام برای انتشار و اشتراک ‌گذاری NFT ها، از کاربران هزینه ‌ای دریافت نخواهد کرد.
همچنین «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، علام کرد: «کاربران می‌توانند به زودی توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان  NFTهای طراحی و یا خریداری ‌شده‌ی خود را در فید، استوری‌ و پیام‌های خود به نمایش بگذارند. همچنین NFTهای به اشتراک گذاشته شده هر شخص، در تب جدایی در پروفایل آن شخص نمایش داده خواهد شد»
لازم به ذکر است که این قابلیت در ابتدا به ‌صورت آزمایشی در اختیار کاربران آمریکایی قرار خواهد گرفت و پس از آن و در ماه های آینده، برای همه کاربران عرضه خواهد شد.
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.