زمان عرضه نسخه PC بازی مرد عنکبوتی

سرانجام تاریخ انتشار نسخه PC بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالس (Spider-Man: Miles Morales) مشخص شد. این بازی در تاریخ 18 نوامبر (27 آبان) از طریق استیم (Steam) و فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) عرضه می‌شود. علاوه بر تاریخ انتشار، تریلر جدیدی برای این بازی منتشر شده است که ویژگی‌های مختلفی که بازیکنان رایانه شخصی می‌توانند برای این عنوان انتظار داشته باشند را نشان می‌دهد.

زمان عرضه نسخه PC بازی مرد عنکبوتی

براساس اطلاعات منتشرشده، علاوه بر گزینه‌های گرافیکی مختلف و نرخ فریم‌های قفل‌نشده، قابلیت‌های Nvidia DLSS 2 و DLSS 3 به همراه Nvidia DLAA و Nvidia Reflex نیز در این بازی پشتیبانی می‌شوند.

پشتیبانی از ویژگی‌های ردیابی پرتو انعکاس و سایه‌ها (Ray-traced reflection and shadows) هم در این نسخه وجود دارد، طرفداران این بازی همچنین می‌توانند منتظر پشتیبانی از مانیتورهای فوق‌عریض برای رزولوشن‌های 16:9، 16:10، 21:9، 32:9 و 48:9 باشند. کاربران حتی می‌توانند وضوح 48:9 را با تنظیم مانیتور سه‌گانه و Nvidia Surround انتخاب کنند.
قابلیت DualSense نیز با بازخورد لمسی در این نسخه پشتیبانی می‌شود و محرک‌های (دکمه‌های) پویا از طریق یک اتصال USB سیمی کار می‌کنند. کنترل‌های صفحه‌کلید و ماوس نیز با گزینه‌های قابل تنظیم در دسترس هستند.
لازم به‌ذکر است که کاربران با پیش‌خرید بازی می‌توانند قفل T.R.A.C.K را نیز باز کنند.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.