زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor

با اینکه مدت زیادی از زمان معرفی بازی Star Wars Jedi: Survivor نمی‌گذرد، اما بنظر می‌رسد نیاز نیست زمان زیادی برای انتشار این عنوان منتظر بمانیم. پیش از این و بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده پلی استیشن متوجه شدیم بازی مذکور ممکن است در مارس 2023 در دسرتس قرار بگیرد و اکنون شواهد بیشتری در رابطه با این موضوع بدست آمده که در ادامه قصد داریم به آن نگاهی داشته باشیم.

زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor

امروز، کتاب جدیدی به نام Star Wars Jedi: Battle Scars معرفی شد که زمان انتشار آن 7 مارس 2023 ذکر شده است. گفته می‌شود این کتاب شکاف داستانی بین دو نسخه Fallen Order و Survivor را پر می‌کند. در بیشتر مواقع، چنین کتاب‌هایی برای تعیین زمان عرضه یک بازی مفید هستند. جف گراب نیز با انتشار پیامی در توییتر انتشار این بازی در ماه مارس را تأیید کرد.

البته، بهتر است فعلاً این موارد را در حد یک شایعه در نظر بگیرید اما بطور کلی تمام شواهد حاکی از آن است که بازی Star Wars Jedi: Survivor در ماه مارس 2023 عرضه خواهد شد. احتمالاً در ماه سپتامبر و همزمان با شروع رویداد Disney & Marvel Games Showcase اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor پنج سال پس از وقایع نسخه اول یعنی Fallen Order دنبال می‌شود. کال (شخصیت اصلی) اکنون باید یک قدم جلوتر از تعقیب دائمی امپراطوری حرکت کند، زیرا او به عنوان یکی از آخرین جدای‌های باقی مانده در کهشان وظیفه سنگینی بر عهده دارد. وی همراه با ربات قابل اعتماد خود یعنی BD-1 در طول سفر با مجموعه‌ای از شخصیت‌های منحصر به فرد و جالب آشنا می‌شود و با آن‌ها هم پیمان خواهد شد.

در این نسخه مبارزات پویای بازی همراه با روش‌های جدید و خلاقانه گسترش پیدا می‌کند. کال برای زنده ماندن باید مهارت‌های جدید یاد بگیرد و ارتباطاتش را با Force را افزایش دهد. در پایان لازم به ذکر است، بازی Star Wars Jedi: Survivor در سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر می‌شود.

منبع

ویژگی های جدید تیک تاک در اینستاگرام

اینستاگرام را چطور به صورت موقت غیرفعال کنیم؟

افزایش زمان ریلز اینستاگرام تا ۹۰ ثانیه

آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه میشوند

اضافه شدن قابلیت بازنشر پست ها در اینستاگرام

بازگردانی پیج اینستاگرام با عکس سلفی

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.