معرفی بازی های جدید مایکروسافت در کنفرانس بتسدا 2022

بازی های جدید مایکروسافت 2022

شب گذشته کنفرانس سالانه مایکروسافت موسوم به بتسدا برای معرفی بازیهای جدید و توسعه های اخیر این شرکت برگزار شد؛ در ادامه به مهمترین بخش های این کنفرانس خواهیم پرداخت.

بازی Redfall

Redfall برای دومین بار در نمایشگاه Xbox و Bethesda ظاهر شد. این بار یک تریلر گیم پلی با لیلا و توانایی های تله حرکتی و آسانسورهای طیفی اش را در معرفی جدید آن مشاهده کردیم. همچنین نگاهی جامع به جزیره ای که بازی در آن برگزار می شود، داشتیم.

 

تریلر همچنین تمام توانایی های شخصیت های Red Fall را به تصویر می کشد. جیکوب دارای توانایی شبیه به چشم مرده از Red Dead Redemption 2 است، به علاوه یک شنل نامرئی و یک کلاغ در این قسمت دارد که می تواند به سمت دشمنان پرواز کند. رمی د لا روزا یک مهندس با یک روبات همراه مجهز به مسلسل قاتل خون آشام است. در مرحله بعد، دیویندر اطلاعات جدیدی از خون آشام ها ارائه می دهد و تجهیزات مک گرید را برای به دام انداختن دشمنان برای گیمرهای علاقه مند به اجرای این بازی معرفی می کند.

A Plague’s Tale: Requiem

 

تریلر A Plague’s Tale: Requiem نیز شب گذشته روی صفحه نمایش رفت. از این تریلر مشخص شد که داستان بازی مسیری خشن تر در پیش دارد چرا که قهرمان داستان یعنی امیشا دی رون برای کشتن دشمنانش، به قدرت بیشتری مجهز شده است.

Forza Motorsport

بازی بعدی Forza Motorsport بود که در قالب یک تریلر با کیفیت بالای گرافیک معرفی شد. در رویداد شب گذشته تائید شد که این بازی دارای امکانات جدیدی مثل ردیابی با اشعه ایکس است و تصادفات ماشین ها واقعی تر شده اند. این تریلر همچنین تعدادی ماشین جدید از جمله یک چرخ دستی گلف آماده مسابقه را نشان داد.

Microsoft Flight Simulator

 

در کنفرانس دیشب، شبیه ساز پرواز مایکروسافت که چهلمین سالگردش را جشن می گرفت، به معرفی دو وسیله جدید که به شبیه ساز معروف مایکروسافت اضافه شده پرداخت. در شبیه ساز پرواز مایکروسافت حالا هلی کوپتر و گلایدر هم وجود دارد.

Overwatch 2

 

بازی Overwatch 2 در اکتبر 2022 در نمایشگاه Xbox و Bethesda عرضه می شود. تریلر گیم پلی جدید نیز نگاهی به ظاهر جدید شخصیت ها داشت. علاوه بر این، ما با جدیدترین شخصیت Overwatch، ملکه یونکر، که یک جنگجوی گلادیاتوری از سرزمین های بد است و از یک شاتگان اهرمی و یک تبر بزرگ استفاده می کند، ملاقات کردیم.

The Elder Scrolls Online: High Isle

 

الدر اسکرولز آنلاین High Isle در 21 ژوئن منتشر خواهد شد.

Fallout 76: The Pitt
بازی فال اون 76 در سپتامبر 2022 عرضه خواهد شد.

Forza Horizon 5 Hot Wheels DLC

Forza Horizon 5 DLC Hot Wheels در جولای 2022 یعنی یک ماه دیگر منتشر می شود. در این بازی مسیرهای پیچ در پیچ جدید به همراه ماشین های جدید اضافه شده است.

Ark 2

 

Ark 2 با یک تریلر جدید آمد و تاریخ انتشار آن در سال آینده در سال 2023 تعیین شده است که کاربران در سطح دسترسی به Game Pass قادر با اجرای ان خواهند بود .

Diablo IV

Diablo IV کلاس جدید necromancer را به عنوان آخرین نسخه جدید خود برای بازی تایید کرد. ما شاهد گیم‌پلی جدیدی بودیم که در ایکس‌باکس کاراکتر جدید در حال ساختن طلسم‌های خون و استخوان و همچنین احضار مینیون‌های مرده بود. بازی Diablo IV سال آینده به صورت cross-play و cross-progression برای PC، Xbox One، PS5، PS4 و Switch منتشر خواهد شد.

Starfield

استارفیلد بالاخره گیم‌پلی کاملی را منتشر کرد که مدتها منتظرش بودیم.. به نظر می‌رسد این بازی دارای تجربه اکتشاف فضایی بسیار پایه‌تری از کاوش سیارات، تیراندازی به دشمنان، استخراج، اسکن و قفل دیجیتال است.
همچنین یک تریلر داستانی برای Starfield دیدیم که نشان می‌داد ما در جستجوی سلاح های موجودات بیگانه در کهکشان هستیم و باید با بیگانگان فضایی مقابله کنیم.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.