کاشت میکروچیپ کارت بانک در داخل دست

کاشت میکروچیپ کارت بانک در داخل دست
تا چند سال دیگر حتی برای خرید و پرداخت وجه هم لازم نیست از عابربانک یا حتی موبایل خود استفاده کنید
فقط کافیه دست خود را نزدیک به دستگاه پرداخت کنید
با ما همراه باشید
شاید برای شما جالب باشد که بدانید تکنولوژی به چه میزان می‌تواند در زندگی انسان ها تاثیرگذار باشد. تکنولوژی می‌تواند به افراد کمک کند تا بدون داشتن کارت بانکی یا بدون نیاز به پرداخت با گوشی موبایل، تنها با کاشت میکروچیپ بسیار کوچک در زیر پوست، پرداخت‌های خود را انجام دهند. 
موضوع قابل توجه این است که تکنولوژی کاشت میکروچیپ در بدن انسان، با هدف‌های مختلف در سال های اخیر، بسیار فراگیر شده است. پیش از آن نیز، در سال ۱۹۹۸ برای اولین بار در بدن یک انسان میکروچیپ گذاشته شد.
در سال های اخیر، کاشت این ریزتراشه‌ها برای انجام پرداخت‌ها و تراکنش‌ها در حال گسترش است و میکروچیپ‌های پرداخت، در زیر پوست افراد قرار می‌گیرند و افراد برای پرداخت با کارت ‌خوان‌های بدون تماس، تنها کافیست دست خود را نزدیک دستگاه کارتخوان ببرند تا پرداختشان انجام شود.
اولین شرکتی که این میکروچیپ‌های قابل کاشت را به بازار عرضه کرده است، کمپانی بریتانیایی-لهستانی «Walletmor» است. این میکروچیپ‌ها در هر فروشگاهی که کارتخوان بدون تماس داشته باشد، کار می‌کنند. وزن این میکروچیپ‌ها کمتر از یک گرم است و اندازه آن کمی بزرگتر از دانه برنج است.
باید به این موضوع اشاره کرد که این میکروچیپ‌های کوچک، شامل یک میکروچیپ کوچک و یک آنتن است که در یک بیوپلیمر قرار دارد. بیوپلیمر ماده‌ای است که منابع آن مانند پلاستیک از طبیعت گرفته می‌شود.
از ویژگی‌های این میکروچیپ‌های قابل کاشت، در جای خود ثابت باقی ماندن و نیازی به باتری، شارژ شدن یا هر منبع انرژی دیگری نداشتن اشاره کرد.
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.