حداقل سیستم مورد نیاز اجرای بازی های Google Play

از امروز، کاربران در کره، هنگ کنگ، تایوان، تایلند و استرالیا می توانند برای بازی های بتای باز گوگل پلی روی رایانه های شخصی خود ثبت نام کنند.در ادامه حداقل سیستم مورد نیاز اجرای بازی های Google Play را مرور می کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز اجرای بازی های Google Play

به طور معمول، این کاتالوگ بازی‌ها محدود به کروم‌بوک‌ها یا سایر دستگاه‌های مجهز به اندروید می‌شود، اما به زودی می‌تواند به صورت بومی روی رایانه‌های شخصی برای کاربران آن کشورها اجرا شود.

نسخه بتای باز در حال حاضر برای کاربران سایر بازارها در دسترس نیست، حتی اگر کاربران ویندوز 11 مدتی است از فروشگاه برنامه آمازون به برنامه های اندروید دسترسی داشته باشند نیز نمی توانند به این قابلیت جدید دسترسی داشته باشند. گوگل در ابتدا اعلام کرد که کاتالوگ بازی های اندرویدی خود را در دسامبر سال گذشته به رایانه های شخصی ویندوزی می آورد.

حداقل سیستم مورد نیاز اجرای بازی های Google Play

بتا قرار است در زمان راه اندازی اولیه حدود 50 بازی را د اختیار کاربران قرار دهد، از جمله این عناوین می توان بهSummoners War، Cookie Run: Kingdom، Last Fortress: Underground و Top War اشاره کرد که بیش از 100 میلیون کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

البته، کاربران باهوش رایانه شخصی توانسته اند برنامه های اندروید را از طریق شبیه سازهایی مانند Nox یا BlueStacks اجرا کنند، اما اجرای این برنامه ها به صورت موازی با سیستم عامل شما می تواند به طور باورنکردنی بر منابع سیستم شما تأثیر بگذارد، حتی اگر حداقل مشخصات اجرای بازی های Google Play به طور قابل ملاحظه ای پایین باشد. . گوگل اعلام کرده است که حداقل مشخصات برای اجرای بازی‌های Google Play بر روی رایانه شخصی اینطور است که هر دستگاهی که در 5 سال گذشته ساخته شده باشد، می تواند آن را اجرا کند.

مشخصات سیستم مورد نیاز اجرای بازی های Google Play

ویندوز 10 (نسخه 2004)
درایو حالت جامد (SSD)
پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 630 یا مشابه
4 هسته فیزیکی CPU
8 گیگابایت رم
10 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس
اکانت مدیریت ویندوز
مجازی سازی سخت افزار باید روشن باشد
دستگاه و پیکربندی کامپیوتر سازگار

منبع

ویژگی های جدید تیک تاک در اینستاگرام

اینستاگرام را چطور به صورت موقت غیرفعال کنیم؟

افزایش زمان ریلز اینستاگرام تا ۹۰ ثانیه

آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه میشوند

اضافه شدن قابلیت بازنشر پست ها در اینستاگرام

بازگردانی پیج اینستاگرام با عکس سلفی

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.