اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Repost عرضه می‌کند

اینستاگرام امروز تائید کرد که روی قابلیتی به نام Repost کار می‌کند. همانطور که می‌دانید اینستاگرام در حال حاضر برخلاف توییتر روش ساده‌ای برای به‌اشتراک‌گذاری محتواهای سایر کاربران ندارد، اما این شرایط ممکن است به‌زودی تغییر کند.

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Repost عرضه می‌کند

چند روز پیش وب‌سایت تک‌کرانچ‌ گزارش داده بود که اینستاگرام به‌تازگی شروع به تست قابلیت جدیدی به نام Repost در بین تعداد محدودی از کاربران کرده است. دیروز نیز یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری به نام مت ناوارا (Matt Navarra) تصویری از این قابلیت در توییتر خود منتشر کرده بود. حالا متا به‌عنوان شرکت مادر اینستاگرام این موضوع را تایید کرده است. سخنگوی این شرکت گفته است:

ما در حال تست قابلیتی برای بازنشر کردن پست‌ها در فید هستیم که شبیه به قابلیت بازنشر استوری‌ها خواهد بود. بنابراین کاربران خواهند توانست محتواهای دیگران را با یک کلیک ساده دوباره به اشتراک بگذارند. ما قصد داریم این قابلیت را به‌زودی با تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام آزمایش کنیم.

توییت ناوارا شامل یک اسکرین‌شات از گزینه Repost در پروفایل اینستاگرام آدام موسری رییس اینستاگرام می‌شود. ناوارا گفته است که شما با این گزینه می‌توانید همه پست‌های موسری را بازنشر کنید.

البته ممکن است گزینه Repost در کنار هر پست ظاهر شود یا اینکه خالت مخفی داشته باشد و با ضربه زودن روی گزینه Share ظاهر گردد. هنوز مشخص نیست که شکل ظاهری این قابلیت چگونه خواهد بود و شاید اینستاگرام بخواهد تغییراتی در نسخه اولیه آن بدهد.

به هر حال، اگر تست این قابلیت با موفقیت انجام شود می‌توان امیدوار بود که اینستاگرام درنهایت آن را برای همه کاربران عرضه کند. این شرکت اخیراً سعی کرده برای حفظ مخاطبان خود، از روی قابلیت‌‌های تیک تاک کپی‌برداری کند و حالا باید ببینیم قابلیت جدید Repost چقدر رضایت کاربران اینستاگرام را جلب خواهد کرد.

در حال حاضر، کاربران اینستاگرام فقط می‌تواند از طریق گرفتن اسکرین‌شات یا استفاده از یک اپلیکیشن شخص ثالث، پست‌های دیگران را به اشتراک بگذارند.

منبع
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.