قابلیت Saved Messages هم اکنون در واتساپ

واتساپ سرانجام به تقلید از تلگرام قابلیت ارسال پیام به خود را عرضه کرد. این قابلیت که Message Yourself نام دارد برای کاربران اندروید و iOS ارائه شده و دقیقا مثل Saved Messages اما برای واتساپ عمل خواهد کرد.

قابلیت Saved Messages هم اکنون در واتساپ

همانطور که از اسم Message Yourself پیداست، کاربران خواهند توانست هر پیامی را از قسمت‌های مختلف واتساپ برای خودشان فوروارد کرده و فقط خودشان قادر به دیدن آن خواهند بود. شما همچنین می‌توانید هر وقت که خوانستید آن‌ها را در چت‌های خود با دیگران پست کنید‌. این قابلیت از آن جهت مهم است که امکان یادداشت‌گذاری، ذخیره لینک‌های وب، اسناد و فایل‌های صوتی را برای شما فراهم خواهد کرد. ‌البته Saved Messages واتساپ برخلاف تلگرام باعث ذخیره پیام‌ها در فضای ابری نمی‌شود، پس کماکان باید از پیام‌های واتساپ خود نسخه پشتیبان داشته باشید.

گفتنی است که تلگرام نیز قابلیت مشابهی به نام Saved Messages دارد که البته این قابلیت از همان ابتدا به‌همراه این اپلیکیشن ارائه شده بود و بنابراین سابقه طولانی دارد. واتساپ از چند ماه پیش در حال تست قابلیت Message Yourself است و حالا آن را در اختیار همه کاربران قرار داده است.

کاربران واتساپ قبلا برای ارسال پیام به خودشان از یک روش دیگری استفاده می کردند به این‌صورت که ابتدا یک گروه ایجاد می‌کردند و سپس سایر اعضای آن را حذف می‌کردند و در نتیجه یک گروه کاملا شخصی برایشان باقی می‌ماند.‌

قابلیت جدید واتساپ به‌تدریج در حال عرضه شدن است و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید باید کمی منتظر بمانید.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.