مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

در  اینستاگرام در صورت آنلاین بودن هر فردی نقطه ای سبز رنگ کنار عکس پروفایل و اسم وی روشن خواهد بود که این بدین معناست فرد مورد نظر آنلاین بوده و می توانید با آن گفتگو کنید.

گفتنی است فیسبوک که مالک اینستاگرام نیز می باشد مدتی پیش این قابلیت را به فیسبوک مسنجر و اپلیکیشن پیام رسان واتس آپ با اضافه کردن ویژگی های منحصربفرد اضافه کرده است که اکنون این قابلیت به اینستاگرام آمده است اما برخی از افراد تمایلی ندارند که سایر کاربران این اپلیکیشن اطلاعی از آنلاین یا آفلاین بودنشان داشته باشند به همین منظور اینستاگرام قابلیتی را برای حل این مشکل در نظر گرفته است که با فعال کردن آن قادر خواهید بود این ویژگی را خاموش کنید.

البته دقت داشته باشید در صورتی که قابلیت مذکور را غیرفعال کنید شما نیز قادر نخواهید بود آنلاین یا آفلاین بودن سایر کاربران را مشاهده کنید با این حال در صورتی که تمایل به خاموش کردن گزینه نمایش آنلاین بودن خود دارید کافی است مسیر زیر را دنبال کنید.

برای غیرفعال کردن نمایش آنلاین بودن خود کافی است به تنظیمات و قسمت Privacy &Securityرفته و گزینه وضعیت فعالیت یاactivity status  را انتخاب کنید حال گزینه Show Activity Statusرا غیر فعال کنید تا دیگر کسی از آنلاین بودن یا نبودن شما مطلع نشود.

منبع

مطالب دیگر:

 

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.