نمایش وضعیت چراغ قرمز به زودی در گوگل مپ

نمایش وضعیت چراغ قرمز به زودی در گوگل مپ
یک آپدیت شگفت انگیز در انتظار گوگل مپ است
نمایش وضعیت دقیق چراغ قرمز در گوگل مپ
بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است، گوگل ویژگی جدیدی به ‌نام «rich new detail» را به «Google Maps» اضافه کرده است که به گوگل مپ امکاناتی نظیر نمایش وضعیت چراغ ‌های راهنمایی، علائم توقف، طراحی و نمای بیرونی ساختمان‌ها و مناطق مورد علاقه را اضافه می‌کند. همچنین در برخی شهرها، جاده‌ها شکل، عرض، میانه و جزایر خود را نشان می‌دهند تا راننده موقعیت خود را به‌ راحتی پیدا کند.
از طرفی توسط ویژگی جدید گوگل مپ، احتمال ترمز گیری ناگهانی راننده کاهش پیدا می‌کند تا از تغییر لاین در ثانیه‌های آخر جلوگیری کند. علاوه بر این، گوگل اعلام کرده است که مسیریاب این شرکت، به کاربران امکان انتخاب جاده‌های رایگان و بدون عوارضی را خواهد داد.
لازم به ذکر است که این تغییرات به‌ زودی برای پلتفرم‌های Android Auto، iOS، Android و Carplay عرضه خواهد شد اما گوگل هنوز اعلام نکرده است که این تغییرات روی چه شهرها و کشورهایی اعمال خواهد شد. از طرفی به گفته گوگل، کاربران  iOSمی‌توانند مسیریابی را از طریق اپل‌ واچ و بدون نیاز به تلفن همراه آیفون خود انجام دهند.
باید به این موضوع نیز اشاره کرد که طی ماه‌های آینده، گوگل مپ مستقیما در سیری، اسپات‌لایت و برنامه Shortcuts در iOS ادغام خواهد شد. در نتیجه پس از تنظیم همه میانبرهای لازم، کاربران می‌توانند با فرمان صوتی «Hey Siri, Get Directions» یا «Hey Siri, Search in Google» برای دریافت اطلاعات از این برنامه مسیریابی استفاده کنند.
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.