نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ

اینستاگرام از قابلیت لایو استریم در نسخه دسکتاپ رونمایی کرد. شما می توانید با live producer و نرم افزارهایی مثل streamble  و OBS در دسکتاپ، پخش زنده اینستاگرامی داشته باشید. در ادامه نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ را مرور می کنیم.

نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ

تا به حال، سازندگان فقط می توانستند یک لایو اینستاگرام را از گوشی های هوشمند خود انجام دهند. با این حال، ویژگی Instagram Live Producer، مانند سایر پلتفرم‌های پخش زنده مانند توییچ و یوتیوب کار خواهد کرد. عملکرد جدید به سازندگان اجازه می دهد تا از دوربین های اضافی و میکروفون های خارجی برای پخش زنده خود استفاده کنند و حتی به آنها اجازه دهند گرافیک های سفارشی، عنوان و کارت پایان و غیره را به استریم اضافه کنند.

اینستاگرام با انتشار پستی در وبلاگش، الزامات فرمت صوتی و تصویری توصیه شده برای پخش بر روی پلتفرم با استفاده از ابزار جدید Live Producer را ارائه کرده است. این شرکت همچنین دستورالعمل های گام به گام را برای راه اندازی اولین پخش زنده شما ارائه کرده است. برای نیازهای فنی توصیه شده، بخش زیر را بررسی کنید.

فرمت ویدیویی

نسبت تصویر 9×16 (توصیه می شود اما لازم نیست)
720p @ 30fps (توجه: 30fps توصیه می‌شود، اما Live Producer در صورت تمایل می‌تواند 60fps را نیز پشتیبانی کند. هنگام استفاده از 60fps، صفحه
پیش‌نمایش Live Producer همچنان 30fps را نشان می‌دهد. این طبیعی است و ما در حال حاضر در حال بررسی نحوه اصلاح آن هستیم.)
رزولوشن: 720×1280 پیکسل
محدوده نرخ بیت ویدیو: 2250-6000 کیلوبیت بر ثانیه
گزینه های جایگزین (پشتیبانی شده، اما توصیه نمی شود): 480p @ 30fps، 360p

فرمت صوتی (تنظیمات ارائه شده در زیر به طور پیش فرض برای اکثر پلتفرم های استریم، از جمله OBS است)

سرعت نمونه برداری: 44.1 کیلوهرتز
طرح کانال: استریو
نرخ بیت: حداکثر 256 کیلوبیت بر ثانیه

برای استفاده از Instagram Live Producer، روی دکمه افزودن پست در Instagram.com کلیک کرده و از منوی کشویی «Live» را انتخاب کنید. در صفحه «Go live»، عنوانی را برای استریم خود وارد کنید، مخاطبان خود را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید. در صفحه زیر، URL منحصر به فرد و کلید استریم خود را خواهید دید. کلید استریم را در نرم‌افزار استریم انتخابی خود وارد کنید و اکنون آماده استریم کردن هستید.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.