همکاری BMW و تویوتا برای ساخت خودروی هیدروژنی

شرکت‌های بی‌ام‌دبلیو و تویوتا دو غول خودروسازی جهان که از ابتدای سال ۲۰۱۳ همکاری مشترک خود را با یکدیگر در جهت به ثمر رساندن پروژه خودروهای سبز آغاز کردند حالا اعلام کرده‌اند قصد دارند در سال ۲۰۲۵ خودروهای متمرکز بر سوخت هیدروژنی خود را به صورت مشترک به فروش برسانند.

همکاری BMW و تویوتا برای ساخت خودروی هیدروژنی

این تصمیم ممکن است با توجه به بازار قوی این روزهای خودروهای الکتریکی عجیب به نظر برسد ولی آنطور که مدیر فروش بی‌ام‌دبلیو می‌گوید خودروهای پیل سوختی، بسیار سریع‌تر از خودروهای الکتریکی پر می شوند و رانندگان زمان کمتری را برای پر کردن ذخیره انرژی خودروی خود از دست می‌دهند .

با این حال، بی‌ام‌دبلیو در نظر دارد خطوط تولید خودروهای برقی خود را نیز گسترش دهد و خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها، رقم ۵۰ درصدی فروش این خودروها را پشت سر بگذارد.

مدیران این شرکت با توجه به افزایش بهای سوخت و رویکرد خریداران به استفاده بیشتر از خودروهای برقی نگرانند در آینده‌ نزدیک سهم خود در فروش خودروهای احتراقی را از دست بدهند .

شرکت بی‌ام‌دبلیو برای به دست آوردن سهم بیشتر در بازار رقابتی این روزهای خودروهای پاک قصد دارد مدل iX5 Hydrogen یک شاسی‌بلند منحصر به فرد خود را تا پایان امسال روانه بازار کند.

آن گونه که نمایندگان این شرکت در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس اعلام کردند، نسل جدید خودروهای ساخت این غول خودروسازی قرار است با امکانات خیره‌کننده‌ای نظیر امکان تغییر رنگ بدنه خودرو به زودی وارد بازار شوند .

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.