احراز هویت برای ارسال آگهی در دیوار الزامی شد

روابط عمومی دیوار اعلام کرده که برای کاهش کلاهبرداری‌ها و سودجویی‌ها در آینده نزدیک، تایید هویت برای همه کاربران آگهی‌گذار بر روی این پلتفرم الزامی خواهد شد تا با سالم‌سازی فضا، دسترسی کلاهبرداران و سودجویان به این پلتفرم محدود شود.

احراز هویت برای ارسال آگهی در دیوار الزامی شد

بر اساس اعلام دیوار سودجویان با سوءاستفاده از امکانات این پلتفرم‌ها، به دنبال تحصیل مال نامشروع یا آسیب‌رساندن به کاربران و شهروندان دیگر هستند. به همین سبب پلتفرم دیوار تصمیم گرفته تا به کمک کاربران خود، صرفا در روند ثبت آگهی‌های خود تغییراتی ایجاد کند.

یکی از اقدامات دیوار برای بهبود فضای کسب‌وکار و جلوگیری از کلاهبرداری و آزار توسط سودجویان، تایید هویت کاربرانی است که تصمیم دارند با انتشار آگهی در دیوار از خدمات این پلتفرم استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دیوار، یکی از اقدامات دیوار برای بهبود فضای کسب‌وکار و جلوگیری از کلاهبرداری و آزار توسط سودجویان، تایید هویت کاربرانی است که تصمیم دارند با انتشار آگهی در دیوار از خدمات این پلتفرم استفاده کنند.

برای تایید هویت کد ملی و شمارهٔ موبایل کاربران نیاز است. کد ملی شما به همراه شمارهٔ موبایل از سامانهٔ شاهکار استعلام و در صورت تطبیق آن با کد ملی مالک شمارهٔ موبایل، تأیید هویت انجام می‌شود. کد ملی فقط برای تایید هویت افراد دریافت می‌شود و در هیچ صفحه‌ای نمایش داده نمی‌شود.

در ادامه بیانیه پلتفرم دیوار آمده:

تایید هویت کاربران به وسیله کد ملی مانعی بر سر راه کلاهبرداران و آزارگران است. زیرا این افراد هستند که با شماره‌های مختلف حساب کاربری متفاوت می‌سازند و هر بار با بسته شدن حساب کاربریشان، با یک شماره جدید، حساب جدید باز کرده و از خدمات ارائه شده، سوءاستفاده می‌کند. با تایید هویت، کلاهبرداران و سودجویان دیگر جایی در دیوار نخواهند داشت و کاربر می‌تواند با اعتماد و امنیت بیشتری از خدمات استفاده کند.

قابلیت احراز هویت و احراز اصالت خودرو نیز در بهمن‌ماه سال گذشته به سه پلتفرم دیوار، شیپور و باما اضافه شد و آگهی‌دهندگان می‌توانستند به صورت اختیاری احراز هویت شوند. اکنون به نظر می‌رسد در راستای کاهش کلاهبرداری‌ها و سودجویی‌ها، قابلیت تایید هویت کاربران با جدیت بیشتری توسط این پلتفرم‌ها پیگیری می‌شود.

مطالب دیگر
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.