توییتر آزمایش دکمه ویرایش توییت را آغاز کرد

توییتر سرانجام دکمه ویرایش توییت را به‌صورت آزمایشی عرضه کرد. کاربران این شبکه اجتماعی مدت‌هاست که منتظر ارایه این قابلیت بودند و حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق در حال افتادن است.

توییتر آزمایش دکمه ویرایش توییت را آغاز کرد

البته دکمه ویرایش توییت فعلا برای کاربران پولی توییتر (توییتر آبی) قابل دسترس است و شما با پرداخت هزینه اشتراک ۴.۹۹ دلار در ماه می‌توانید علاوه بر نسخه آزمایشی این قابلیت از سایر خدمات آن نیز استفاده کنید.

توییتر آزمایش دکمه ویرایش توییت را آغاز کرد

توییتر می‌گوید مرحله آزمایشی قابلیت ویرایش توییت ابتدا از یک کشور شروع خواهد شد و سپس به سایر کشورها گسترش خواهد یافت. این شرکت، نخوه استفاده از این قابلیت را به کاربران توضیح داده است و گفته است که با دقت بازخوردهای کاربران را بررسی خواهد کرد.

در اسکرین‌شاتی که از قابلیت ویرایش تویبت منتشر شده می‌توان ظاهر یک توییت ویرایش شده را ملاحظه کنید. ضمنا اگر شما جزو گروه آزمایشی این قابلیت یا حتی اگر مشترک توییتر آبی نیستید، باز هم متوجه خواهید شد که یک توییت ویرایش شده است. بنابراین همه کاربران متوجه می‌شوند یک توییت ویرایش شده یا خیر.

البته اضافه شدن دکمه ویرایش توییت به توییتر ممکن است مشکلاتی نیز در پی داشته باشد. جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، قبلاً در یک مصاحبه گفته بود که چنین قابلیتی ممکن است هرگز به توییتر اضافه نشود؛ چرا که اگر کسی به‌راحتی بتواند توییت خود را بعد از انتشار ویرایش کند در این‌صورت تکلیف ریتوییت‌های آن چه خواهد شد؟

منبع

مطالب دیگر
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.