معرفی 4 قابلیت جذاب واتساپ در بروزرسانی جدید

واتساپ امروز چندین قابلیت برای حفظ حریم شخصی کاربران معرفی کرده که بعضی از آنها قابلیت هایی کاربردی برای کاربران محسوب می شوند.

تا پیش از این در واتساپ فقط امکان مخفی سازی Last Seen وجود داشت ولی حالا واتساپ بالاخره قابلیت مخفی کردن آنلاین بودن کاربر را هم عرضه کرده و با این قابلیت می توانید امکان دیدن وضعیت آنلاین بودن خود را تنها به افراد مدنظرتان محدود کنید.

معرفی 4 قابلیت جذاب واتساپ در بروزرسانی جدید

برای استفاده از این قابلیت فقط کافیست به بخش:
Settings > Account > Privacy > Last seen & online
رفته و در قسمت Who can see when i’m online، گزینه Same as last seen را انتخاب کنید. حالا وضعیت رویت آنلاین بودنتان را برای افراد خاص مدنظرتان محدود کنید. اگر لست سین را روی Nobody قرار بدید، وضعیت آنلاین بودنتان برای هیچکس به نمایش در نخواهد آمد.

‏قابلیت بعدی امکان لفت دادن از گروه ها بدون خبردار شدن بقیه هست. تا پیش از این وقتی از گروهی لفت می دادید، واتساپ در پیامی در گروه، این اتفاق را به همه اطلاع می داد. ولی حالا با این تغییر جدید، بدون خبردار شدن بقیه میتوانید از گروه ها لفت بدید و فقط ادمین های گروه از طریق لیستی، می توانند خارج شدن شما از گروه را متوجه شوند.

‏واتساپ همچنین محدودیت زمان پاک کردن پیام هارو افزایش داده و ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎از ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎1 ساعت ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎و ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎8 دقیقه ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎و ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎16 ثانیه ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎در ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎حال ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎حاضر، اون رو به ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎2 روز ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎و ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎12 ساعت ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎افزایش ‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎‌‎داده است.

‏علاوه بر این واتساپ در حال کار روی قابلیتی هست تا از اسکرین شات گرفتن شما از عکسها و ویدیوهایی که فقط یک بار قابل دیدن هستن جلوگیری کند.

منبع

ویژگی های جدید تیک تاک در اینستاگرام

اینستاگرام را چطور به صورت موقت غیرفعال کنیم؟

افزایش زمان ریلز اینستاگرام تا ۹۰ ثانیه

آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه میشوند

اضافه شدن قابلیت بازنشر پست ها در اینستاگرام

بازگردانی پیج اینستاگرام با عکس سلفی

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.