اپلیکیشن Camera Assistant منتشر شد

سامسونگ به‌تازگی یک اپلیکیشن جدید به نام Camera Assistant برای گوشی‌های گلکسی عرضه کرد. این اپلیکیشن جدید برای بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های گلکسی ارائه شده و بخشی از برنامه Good Lock سامسونگ برای بهبود تجربه کاربری محسوب می‌شود.

اپلیکیشن جدید Camera Assistant برای گوشی های سامسونگ منتشر شد

به‌گفته سامسونگ، این اپلیکیشن قابلیت‌های پیشرفته‌ای را در هنگام کار با دوربین گوشی‌های گلکسی ارائه خواهد کرد و شخصی‌سازی‌هایی را از طریق حالت اتوماتیک دوربین فراهم خواهد کرد. اپلیکیشن Camera Assistant هم‌اکنون در کشورهای هند، کره‌جنوبی و برخی کشورهای دیگر از طریق فروشگاه گلکسی استور قابل دسترس است. این اپلیکیشن همچنین به کاربران اجازه خواهد داد تا HDR خودکار را فعال و غیرفعال کنند.

کاربران همچنین با استفاده از اپلیکیشن Camera Assistant به بافت‌های نرم در عکس‌ها و امکان سوئیچ خودکار لنز دوربین برای عکاسی از سوژه‌های دور دسترسی خواهند داشت.‌ این اپلیکیشن همچنین امکان فیلمبرداری در حالت Photo را فراهم خواهد کرد. کاربران همچنین با نگه داشتن شاتر می‌توانند شروع به فیلم‌برداری کنند. یکی از مهمترین قابلیت‌های Camera Assistant گزینه Quick Shot است که پدیده موشن‌بلور در عکس‌ها را کاهش خواهد داد. به این ترتیب با افزایش سرعت شاتر، دوربین می‌تواند تصاویر را سریع‌تر ثبت کرده و از تار شدن تصاویر در سوژه‌ها متحرک جلوگیری کند.

البته سامسونگ می‌گوید استفاده از این اپلیکیشن ممکن است کیفیت عکس‌ها را کاهش دهد، اما عملکرد آن در عکاسی از سوژه‌های متحرک مثل حیوانات بسیار فوق‌العاده خواهد بود. در این اپلیکیشن دیگر نیازی به تنظیمات هرباره دوربین نیست و شما قادر به انتخاب بین یک‌سری گزینه‌های جدید براساس نیاز خود خواهید بود. در مجموع اگر یک گوشی سامسونگی دارید بهتر است این اپلیکیشن را خودتان امتحان کنید.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق فروشگاه گلکسی استور سامسونگ دانلود و نصب کنید.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.