کمپانی تسلا

بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، ارزش سهام تسلا که ماسک مدیرعامل آن است با رشد ۳۲ درصدی مواجه شده و حالا این شرکت تبدیل به سومین شرکت باارزش خودروسازی دنیا شده است‌.

تسلا سومین شرکت با ارزش خودروسازی در جهان شد

طبق یک گزارش جدید، باارزش‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان به‌ترتیب تویوتا، مرسدس بنز و تسلا هستند‌. ارزش بازار تویوتا با رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۶۰ میلیارد دلار رسیده است و ارزش بازار مرسدس بنز با رشد حدود ۱۰ درصد به ۵۶ میلیارد دلار افزایش یافته است‌.

در حالی‌که این دو شرکت مدت‌هاست که رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند، تسلا برای اولین بار توانسته به جمع سه شرکت برتر خودروسازی راه یابد و ارزش سهام این شرکت با رشد عجیب ۳۲ درصدی روبه‌رو شده که در تاریخ این شرکت بی‌سابقه است.

مقایسه ارزش های شرکت های خودروسازی

با این حال، ایلان ماسک بعد از خرید توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار از لیست ثروتمندترین مردان دنیا که ثروتی بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار دارند خارج شده است. به گزارش بلومبرگ، ثروت ماسک در حال حاضر ۱۹۰ میلیارد دلار است.

البته بعید است که این وضعیت برای مدت طولانی پایدار باشد چراکه با توجه به حاشیه سود بسیار بالای تسلا در هر خودرو (۱۰ هزار دلار) انتظار می‌رود که درآمد این شرکت و در نتیجه ثروت ماسک به‌زودی افزایش یابد و حتی ارزش بازار تسلا ممکن است از اپل فراتر رود. اپل در حال حاضر باارزش‌ترین شرکت دنیا است.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.