باگ جدید iOS 16.1 در آیفون 13 و 14

اپل اخیراً آپدیت iOS 16.1 را منتشر کرده و حالا به نظر می‌رسد که باگ جدید این آپدیت باعث بروز مشکلاتی در مدل‌های آیفون 14 و 13 شده است.

باگ جدید iOS 16.1 در آیفون 13 و 14 چیست؟

طبق برخی گزارش‌ها، این‌گوشی‌ها با مشکل صفحه سبز رنگ مواجه شده‌اند که باعث از کار افتادن گوشی و هنگ کردن آن می‌شود. این مشکل بعد از نصب آپدیت جدید iOS 16.1 ایجاد شده و حالا کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع اظهار نگرانی کرده‌اند‌.

همچنین یک ویدیو در یوتیوب منتشر شده که نشان می‌دهد نمایشگر آیفون ۱۴ پرو روی منوی Spotlight Search هنگ کرده است و هیچ‌ کاری از دست کاربر برای رفع این مشکل بر نمی‌آید‌. البته در این ویدیو بخش‌هایی از گوشی مثل مالتی‌تسکینگ کار می‌کردند که نشان می‌دهد کل گوشی از کار نیفتاده است. ظاهرا کاربران آیفون ۱۳ نیز با مشکل مشابهی مواجه شده‌اند‌.

کاربران آیفون ۱۳ گفته‌اند که بعد از نصب آپدیت iOS 16 با این باگ صفحه سبز رنگ مواجه شده‌اند و قتی این اتفاق می‌افتد نمایشگر گوشی اصلا کار نمی‌کند. اپل هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است، اما اگر آیفون شما گارانتی دارد می‌توانید نمایشگر آن را به رایگان تعیوض کنید. با این‌حال احتمالا اپل این مشکل را با ارائه آپدیت جدید iOS 16.2 حل خواهد کرد.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.