حسگر اثر انگشت بعدی سامسونگ ۲.۵ میلیارد برابر امن‌ تر میشود

طبق یک گزارش جدید، ظاهرا سامسونگ روی حسگر اثر انگشت بعدی خود که بسیار پیشرفته و امن خواهد بود کار می‌کند و از آن در گوشی‌های آینده خود استفاده خواهد کرد.

حسگر اثر انگشت بعدی سامسونگ ۲.۵ میلیارد برابر امن‌ تر میشود

وب‌سایت SamMobile گزارش داده سامسونگ قصد دارد حسگر اثر نگشت فعلی خود را که فقط با یک انگشت کار می‌کند با یک حسگر چندانگشتی که ناحیه بیشتری از صفحه‌نمایش را پوشش می‌دهد جایگزین کند‌. این حسگر قادر خواهد بود به‌طور همزمان چندین اثر انگشت را اسکن کند و این موضوع باعث افزایش امنیت گوشی‌ها خواهد شد.

مدیرعامل یک از شرکت‌های فرانسوی سازنده حسگر اثر انگشت به نام ISORG می‌گوید ‌سامسونگ ممکن است به‌زودی از فناوری مذکور در پنل‌های OLED آینده خود استفاده کند. به نطر می‌رسد این شرکت کره‌ای خود را برای معرفی نسل جدید این پنل‌ها به نام‌ OLED 2.0 آماده می‌کند.  ‌

در این فناوری که به تکنولوژی All-in-One Sensing معروف است کاربر یک گوشی قادر خواهد بود سه اثر انگشت خود را به‌طور همزمان برای تائید هویتش استفاده کند که این کار 2,500,000,000 بار امن‌تر از روش تک انگشتی فعلی است. در روش جدید قرار است از همه قسمت‌های نمایشگر برای اسکن همزمان سه اثر انگشت استفاده شود.

مدیرعامل ISORGمی‌گوید سامسونگ احتمالا تا سال 2025 پنل‌های OLED 2.0 را عرضه خواهد کرد و از آنجا که گوشی‌های آیفون متکی به فناوری Face ID هستند بعید است که اپل بخواهد روش اسکن چند انگشتی را روی گوشی‌های خود توسعه دهد. بنابراین انتظار می‌رود که سامسونگ به‌زودی در بخش فناوری حسگر چند انگشتی، بر بازار گوشی‌های هوشمند حکمرانی کند و تبدیل به اولین شرکتی شود که از آن روی گوشی‌های خود استفاده می‌کند.

در حال حاضر، فناوری حسگر اثر انگشت فعلی گوشی‌های هوشمند به لحاظ امنیتی چندان امن نیست و ضعف‌های زیادی در این بخش دارد. اگر سامسونگ بتواند فناوری حسگر چند انگشتی خود را که ۲.۵ میلیارد بار امن‌تر از روش فعلی خواهد بود ارائه کند مسلما شاهد انقلابی در این بخش خواهیم بود و سایر شرکت‌ها نیز ممکن است به دنبال ارائه آن باشند.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.