کنسول ONEXPLAYER mini با پردازنده اینتل معرفی شد

شرکت One-netbook یک کنسول گیمینگ دستی جدید به نام ONEXPLAYER mini معرفی کرده است. این کنسول در دو رنگ ارائه شده و از یک نمایشگر 1200p بهره می‌برد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این کنسول بیشتر آشنا شویم.

مشخصات کنسول ONEXPLAYER mini

کنسول جدید One-netbook یک کنسول گیمینگ دستی است که مجهز به پردازنده پنتیوم گلد اینتل بوده و قیمت پایین‌تری نسبت به مدل ONEXPLAYER mini Pro با تراشه رایزن 7 6800U دارد. با این‌حال، این کنسول مثل مدل پرو از یک نمایشگر ۷ اینچی 1200p در کنار ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی PCIe 3.0 x4 بهره می‌برد.

در داخل ONEXPLAYER mini از تراشه پنتیوم گلد 8505 اینتل، یک پردازنده ۱۵ واتی از سری آلیدر لیک U استفاده شده است. این تراشه دارای ۵ هسته و ۶ رشته پردازشی است و با وجود اینکه یک هسته عملکردی (P) کمتر از تراشه Core i3-1215U دارد اما سرعت کلاک آن می‌تواند در صورت نیاز به ۴.۴ گیگاهرتز برسد. اینتل در کنار این پردازنده از یک واحد گرافیکی نسل چهارمی Intel Iris Xe با ۴۸ هسته استفاده کرده است.

منبع تغدیه کنسول جدید One-netbook یک باتری ۴۸ وات‌ساعتی بوده و روی کنسول یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، یک درگاه USB 3.0 Type-A، یک درگاه USB 3.2 Type-C و یک درگاه USB 4 وجود دارد. ابعاد این کنسول دستی ۲۶۰ در ۱۰۶ در ۲۳ میلی‌متر است.

کنسول ONEXPLAYER mini از امروز به قیمت ۵۹۹ دلار و در دو رنگ مشکی و سفید قابل خرید است. این کنسول فقط پر یک ترکیب حافظه ارائه شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این دستگاه می‌توانید به صفحه آن در وب‌سایت One-netbook مراجعه کنید.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.