مشخصات فنی تبلت گلکسی تب S8 FE اعلام کرد

سامسونگ ظاهرا خود را برای معرفی تبلت میان‌رده جدیدش آماده می‌کند. حالا اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات گلکسی تب S8 FE فاش شده که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب S8 FE

طبق اطلاعاتی که یک افشاگر مطرح به نام Roland Quandt فاش کرده، گلکسی تب S8 FE با شماره مدل M-X506B و اسم رمزی Birdie در حال توسعه است. در حالی‌که تبلت‌های گلکسی تب S8 و S8 پلاس و اولترا مجهز به نمایشگرهای AMOLED بودند، مدل FE از یک پنل LCD استفاده خواهد کرد. با این‌حال، این مدل نیز از قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد.

این تبلت به‌تازگی در لیست گیک‌بنچ نیز رویت شده بود که برخی مشخصات آن را فاش می‌کرد. برای مثال، تراشه این تبلت یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک خواهد بود که شامل دو هسته Cortex-A78 با سرعت کلاک ۲.۶ گیگاهرتز، شش هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز و یک واحد گرافیکی Mali-G68 MC4 خواهد بود. طبق حدس ما، این تراشه ممکن است از نوع Kompanio 900T باشد، اما هنوز چیزی قطعی نیست.

تراشه Kompanio 900T از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند و اگر حدس ما درست باشد در کنار ۴ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. از طرفی، گلکسی تب S8 FE طبق لیست گیک‌بنچ سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری One UI 5 اجرا خواهد کرد.

برای یادآوری باید بگوییم که تبلت گلکسی تب S7 FE که سال گذشته معرفی شد از یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد و مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G، هشت گیگابایت رم و یک باتری 10,900mAh با سرعت شارژ ۴۵ وات بود‌ این تبلت دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش از طریق کارت microSD بود و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت خود داشت.

حالا باید ببینیم سامسونگ تبلت میان‌رده خود را چه زمانی و با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.