سرعت باورنکردنی اینترنت استارلینک + عکس

سرعت باورنکردنی اینترنت استارلینک + عکس
اینترنت قدرتمند استارلینک که قرار است به زودی در دسترس عموم قرار گیرد و در الان در حال حاضر آخرین مراحل تست خود را پشت سرمیگذارد
حال استارلینک اعلام کرده است که اشتراک ویژه خود را با نام «Starlink Premium» ارائه خواهد کرد که با هزینه ماهیانه ۵۰۰ دلاری، سرعت دانلود بالاتری را (تا ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه) در دسترس کاربران قرار خواهد داد.
همچنین ساکنان کشورهای مختلف جهان که سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک را تجربه می‌کنند (شامل آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلیس و آلمان)، پس از خرید تجهیزات این شرکت به قیمت ۴۹۹ دلار، ملزم به پرداخت ۹۹ دلار برای خرید اشتراک ماهیانه هستند. استارلینک وعده داده که متوسط سرعت دانلود این اشتراک تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.
از طرفی بر اساس داده‌های منتشر شده توسط  «Speedtest»، نشان می‌دهد که در سه ‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ میلادی، اینترنت ماهواره ای استارلینک در آمریکا بالاترین سرعت دانلود (به ‌طور متوسط ۱۰۵ مگابیت بر ثانیه) را داشته است. همچنین سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک در کشورهای آلمان، کانادا و انگلیس بالاتر از متوسط سرعت اینترنت ثابت در این کشورها گزارش شده است.
 
 
سرعت باورنکردنی اینترنت استارلینک + عکس
البته گزارش‌های زیادی نیز نشان می‌هد که اینترنت ماهواره ای استارلینک بعضی اوقات دچار قطعی‌ های کوتاهی نیز می‌شود، اما با این حال،  به بیش از 90 هزار کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند.
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.