اینستاگرام قابلیت زمانبندی پست را برای تولیدکنندگان محتوا عرضه کرد. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا زمان انتشار پستها و ریلزهای خودشان را تا ۷۵ روز آینده برنامهریزی کنند.
اینستاگرام میگوید خالقان محتوا و کسبوکارها میتوانند با استفاده از قابلیت جدید زمانبندی پست با خیال راحت برای انتشار محتواهای خود برنامهریزی کنند و در هفتههای آینده نیز کاربران بیشتری به آن دسترسی خواهند داشت.
آموزش زمانبندی پست در اینستاگرام
کاربران برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید یک پست را ایجاد کنند و قبل از انتشار آن، با مراجعه به بخش Advanced settings تاریخ و ساعت دقیق انتشار آن را تعیین کنند و سپس روی گزینه Schedule کلیک کنند. این کار برای هر پستی قابل انجام است و محدودیتی برای آنها وجود ندارد.
اینستاگرام همچنین قصد دارد قابلیت دیگری به نام Achievement برای خالقان محتوا ارائه کند که یک سیستم پاداشدهی است. در این سیستم، فعالیتهای مختلف خالقان محتوا ثبت خواهد شد و برای مواردی مثل همکاری با سایر خالقان محتوا جایزه دریافت خواهند کرد.
خالقان محتوا همچنین براساس میزان فعال بودنشان در بخش ریلز، پاداشهایی را دریافت خواهند کرد. برای مثال، استفاده از کوئیزها و نظرسنجیها مواردی هستند که مشمول جایزه خواهند شد. کاربرانی که جایزه دریافت کنند، از طریق نوتیفیکیشن به آنها اطلاع داده خواهد شد.