مشخصات لپ تاپ ریلمی بوک

نخستین لپ تاپ شرکت ریلمی به نام «ریلمی بوک» تا چند روز دیگر روانه بازار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را در رنگ آبی نیز خریداری کنند.

شرکت چینی ریلمی نخستین لپ تاپ خود موسوم به ریلمی بوک را تا آخر ماه اوت به بازار می‌فرستد. حال مدیرعامل شرکت یعنی«مدهاو شث» تصویری از این محصول را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و به طور غیر مستقیم از عرضه نسخه آبی رنگ آن خبر داده است.

مشخصات لپ تاپ ریلمی بوک

ریلمی بوک دارای نمایشگر 14 اینچی است که می‌تواند تا 150 درجه از صفحه کیبورد فاصله بگیرد. نسبت تصویر آن نیز 3:2 است. این لپ تاپ به نسل یازدهم پردازنده Core i5 و Core i3 مجهز شده و از سیستم‌عامل ویندوز 10 بهره می‌برد. ظاهرا امکان دریافت ویندوز 11 نیز روی آن وجود دارد.

صفحه کلید Realme Book دارای طراحی شیک و بسیار جذاب است. جالب آنکه کلید پاور آن هم برای روشن یا خاموش کردن دستگاه به کار می‌رود و هم نقش حسگر اثر انگشت را ایفا می‌کند.

متأسفانه هنوز اطلاعات چندانی درباره ظرفیت باتری لپ تاپ منتشر نشده است. اما جزئیات سند 3C نشان می‌دهند که باتری قابلیت پشتیبانی از شارژ 65 وات را دارد. از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به وجود پورت‌های متعدد از جمله یک پورت USB-A، دو پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری و پورت شارژ اشاره کرد.

لپ تاپ ریلمی بوک در سه رنگ قرمز، خاکستری، آبی و زرد مایل به نارنجی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز حدود 538 دلار است.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.