سامسونگ رسما رابط کاربری One UI 5.0 را معرفی کرد

هرچند به تاریخ دقیقی اشاره نشده، اما سامسونگ تایید کرد که طرفداران تا آخر ماه می‌توانند منتظر به‌روزرسانی One UI 5.0 باشند.

سامسونگ رسما رابط کاربری One UI 5.0 را معرفی کرد

سامسونگ در چند وقت گذشته، با انتشار چندین نسخه بتا، در حال آزمایش رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ در بازارهای منتخب بوده و اکنون در جریان کنفرانس SDC22 خود، درباره نسخه جدید One UI به‌طور مفصل صحبت کرد. طبق گفته غول فناوری، به‌روزرسانی One‌ UI 5.0 تقریبا برای خروج از مرحله بتا آماده است و چیزی به زمان انتشار آن باقی نمانده.

در کنفرانس SDC22، سامسونگ تایید کرد که به‌روزرسانی One UI 5.0 برای خروج از مراحل بتا و عرضه عمومی برای گلکسی S22 در اواخر این ماه برنامه‌ریزی شده است. اکنون تقریبا در اواسط ماه اکتبر هستیم، بنابراین به‌نظر می‌رسد که طرفداران نباید مدت زیادی منتظر این به‌روزرسانی باشند.

تاکنون، سامسونگ چهار به‌روزرسانی بتای One‌ UI 5.0 را برای سری گلکسی S22 در چند بازار منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا چهارمین نسخه بتا، آخرین نسخه خواهد بود یا خیر و همچنین تاریخ دقیق برای خارج شدن این رابط کاربری از فاز بتا ارائه نشده است. با این وجود، در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۲، این شرکت اعلام کرد که مشتریان گلکسی S22 در سرتاسر جهان، می‌توانند به‌زودی از جدیدترین نسخه One UI لذت ببرند.

برای طرفداران سامسونگ، One UI 5.0 در کنار جدیدترین گوشی‌های تاشو و پوشیدنی‌ها که چند ماه پیش معرفی شده بودند و همچنین سری گلکسی S22 که ماه فوریه معرفی شد، از موردانتظارترین رونمایی‌های سال جاری محسوب می‌شود.

پس از انتشار، به‌روزرسانی جدید One UI 5.0، ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی را به همراه خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر برای صفحه قفل با الهام از ماژول LockStar Good Lock، یک ویژگی پالت رنگ توسعه‌یافته، انیمیشن‌های بهتر، ویجت‌های انباشته و جلوه‌های پس‌زمینه تماس برای مخاطبین اشاره کرد.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.