بلاگ کمک رسانی جدیدترین مطالب روز | دیجیتال مارکتینگ | آموزشی | تکنولوژی

شرکت سامسونگ که اکنون به یکی از پیشگامان تولید گوشی‌های تاشو تبدیل شده، عصر روز چهارشنبه سرانجام طی مراسم Galaxy Unpacked از دو گوشی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 پرده برداشت. این محصولات اکنون ضمن برخورداری از امکانات خوب گذشته، به سخت افزار بهتر، امکانات بهبود یافته و همچنین طراحی منحصر به فرد مجهز شده‌اند. در ادامه قیمت و مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ 4 را مرور می کنیم.

در ابتدا باید خاطرنشان کنیم که گلکسی زد فلیپ 4 اکنون از لولاهای باریک‌تری استفاده می‌کند که در نهایت باعث خواهد شد با گوشی جمع و جورتری طرف باشیم. همچنین، این اقدام سامسونگ باعث خواهد شد تا این دستگاه جذاب کم‌تر در معرض آسیب (از بخش لولا) قرار بگیرد. گوشی تاشو Galaxy Z Flip 4 در حالت بسته دارای ابعاد 84.9× 71.9×17.1 میلی متر است و در حالت باز شده این مقدار به 165.2×71.9×6.9 میلی متر می‌رسد. بدنه شیشه‌ای پنل پشتی آن توسط گوریلا گلاس Victus Plus محافظت می‌شود.

قیمت و مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ 4

قیمت و مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ 4

پنل نمایشگر اصلی این گوشی از نوع Dynamic AMOLED بوده و از رزولوشن FHD Plus، نسبت تصویر 22:9 و نرخ بروزرسانی تطبیقی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نیز بصورت پانچ هول در بخش مرکزی بالای نمایشگر قرار گرفته است. به مانند زد فلیپ 3، این گوشی هم از صفحه نمایش کاور 1.9 اینچی AMOLED با رزولوشن 512×260 پیکسل استفاده می‌کند، هرچند سامسونگ عملکرد آن را در مقایسه با نسل قبل تا حد قابل توجهی بهبود داده است.

در اینجا فهرست بلند بالایی از ویجت‌ها و کنترل‌های تنظیمات فوری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد سه مخاطب مورد علاقه خود را بدون باز کردن تلفن یا کنترل دستگاه‌های خانگی سامسونگ، شماره‌گیری کنید. همچنین، کارت‌های Samsung Pay مستقیماً روی نمایشگر کوچک این گوشی قابل مشاهده خواهند بود.

مشخصات سخت افزاری این مدل نزدیک به گلکسی زد فولد 4 است؛ سامسونگ برای زد فلیپ 4 از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 به همراه 8 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. در بخش دوربین نیز یک جفت سنسور 12 مگاپیکسلی (فوق عریض و تله فوتو) و لنز اصلی 12 مگاپیکسلی وجود دارد که در مقایسه با نسل قبل، کیفیت تصاویر آن بهبود یافته است.

قیمت و زمان عرضه

 

غول کره‌ای برای این دستگاه از یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات استفاده کرده است. گلکسی زد فلیپ 4 به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری OneUI 4.1 در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه از 999 دلار شروع می‌شود و از تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) فروش جهانی آن آغاز خواهد شد. لطفاً دیدگاه خود را راجع به این دستگاه کوچک اما جذاب با ما به اشتراک بگذارید.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.