نسخه وب اسنپ چت را چطور فعال کنیم؟

شرکت اسنپ سرانجام  نسخه وب اسنپ چت  را معرفی کرد.

نسخه وب اسنپ چت را چطور فعال کنیم؟

شرکت مستقر در سانتا مونیکا فاش کرد که در حال راه‌اندازی نسخه وب اسنپ چت است که به کاربران دسکتاپ امکان ارسال اسنپ، چت و تماس تصویری با دوستان خود را می‌دهد. اما، نسخه وب به طور انحصاری برای مشترکین +Snapchat در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا و نیوزلند در دسترس خواهد بود.

این شرکت همچنین اعلام کرد که اسنپ برای وب با ویژگی هایی مانند واکنش های چت و پاسخ به چت همراه با لنزها بارگذاری می شود که به زودی عرضه می شود.

برای دسترسی به Snapchat برای وب، می توانید به آدرس web.snapchat.com رفته و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور snapchat خود وارد شوید. پس از وارد کردن اطلاعات کاربری، از شما خواسته می‌شود که به‌طور پیش‌فرض با استفاده از تاییدیه دو مرحله‌ای روی گوشی خود را تایید کنید. پس از ورود به وب اسنپ چت، می توانید مکالمات را در جایی که آنها را در موبایل گذاشته اید ادامه دهید.

تمام چت ها پس از 24 ساعت به طور خودکار حذف می شوند و وب اسنپ چت از گرفتن اسکرین شات توسط کاربران جلوگیری می کند.

ماه گذشته فقط این شرکت Snapchat+ را معرفی کرد که ماهانه 3.99 دلار هزینه اشتراک دارد و اکنون آنها نسخه وب اسنپ چت را برای جذب مخاطبان معرفی کرده اند. Snapchat Inc این گام‌های اساسی را برای کاهش وابستگی درآمد به تبلیغات برداشته است.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.