آپدیت اندروید 13 گلکسی A52s منتشر شد

سامسونگ امسال عملکرد بسیار خوبی در عرضه آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی‌های خود داشته است. حالا این به‌روزرسانی برای دو گوشی دیگر یعنی گلکسی A52s و‌ گلکسی M62 منتشر شده است. جالب است بدانید سامسونگ قول داده سال آینده حتی سریع‌تر از این عمل کند و آپدیت اندروید ۱۴ را خیلی سریع به دست کاربران برساند.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A52s

این شرکت کره‌ای تاکنون آپدیت اندروید ۱۳ را به همراه رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی‌های گلکسی A53، گلکسی A73، گلکسی A33 و گلکسی S21 FE عرضه کرده و حالا دو گوشی گلکسی A52s و‌ M62 آن را دریافت کرده‌اند.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A52s هم‌اکنون با شماره نسخه A528NKSU1DVK2 به‌همراه بسته امنیتی آذرماه (نوامبر ۲۰۲۲) در کشور کره‌جنوبی منتشر شده و حدود ۲ گیگابایت حجم دارد. این آپذیت قرار است به‌زودی برای سایر کشورها نیز عرضه شود.

آپدیت اندروید 13 گلکسی M62 نیز هم‌اکنون در کشورهای عربستان، امارات و مالزی با شماره نسخه M625FXXU2CVK2 به‌همراه بسته امنیتی آذرماه عرضه شده است و انتظار می‌رود که کاربران سایر کشورها نیز به‌زودی به آن دسترسی پیدا کنند.

درباره قابلیت‌های One UI 5 باید بگوییم که این رابط کاربری دارای یک صفحه‌قفل بازطراحی‌شده است که به شما اجازه شخصی‌سازی والپیپر، شکل ظاهری ساعت و پالت رنگ‌ها را خواهد داد. شما همچنین قادر به اضافه کردن یک ویدیوی کوتاه روی صفحه‌قفل گوشی‌تان خواهید بود.‌

کاربرانی که هنوز آپدیت اندروید 13 گلکسی A52s و گلکسی M62 فوق را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش Settings > Software update > Download and install به‌طور دستی آن‌ها را چک کنند.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.