آپدیت نسخه 9 تلگرام منتشر شد

تلگرام آپدیت جدیدش یعنی نسخه 9 را ساعاتی پیش عرضه کرد.

آپدیت نسخه 9 تلگرام منتشر شد

در این آپدیت موارد زیر به چشم می خورد:

‏🔷 ری اکشن با برخی اموجی ها (مثل 🤣 😐 🐳) که تا پیش از این فقط توسط کاربران پریمیوم قابل استفاده بودند، حالا برای همه کاربران آزاد شده است و به صورت رایگان هم قابل استفاده هستند. تلگرام همچنین اموجیهای جدید برای ری اکشن اضافه کرده و پنل ری اکشنها با زدن دکمه فلش رو به پایین، حالا قابل بزرگ شدن هم هست.

‏🔷 کاربران پریمیوم به لطف اموجی های سفارشی که در اپدیت قبل معرفی شد، حالا میتونن از این اموجی های سفارشی به عنوان ری اکشن روی پیام ها استفاده کنند که تعداد آنها بسیار زیاد است.

‏🔷 علاوه بر ری اکشن با اموجی های سفارشی، کاربران پریمیوم حالا به جای یک ری اکشن برای هر پیام، میتونن 3 ری اکشن به طور همزمان روی هر پیام قرار دهند!

‏🔷 این تغییرات در حال حاضر محدود به چتهای شخصی و گروه ها هست و هنوز روی کانالها کار نمی کند. ادمینهای گروه ها هم می توانند امکان قرار دادن ری اکشن با اموجی های سفارشی رو غیرفعال کنند و ری اکشن ها را صرفا به ری اکشن با اموجیهای معمولی محدود کننذ تا کاربران پریمیوم از اموجی های سفارشی غیرمجاز برای ری اکشنها سواستفاده نکنند.

‏🔷 کاربران پریمیوم حالا به جای ایکون ستاره که در کنار اسم اونها قرار میگرفت، حالا میتونن هر اموجی معمولی یا هر اموجی سفارشی رو کنار اسمشون قرار بدهند و مثلا از اون برای نشان دادن وضعیت خود (مثلا در حال بازی یا در حال خواب) استفاده کنند. این تغییر وضعیت می تواند مدت زمان محدودی داشته باشد و مثلا بعد از 8 ساعت به حالت عادی برگردد. کاربران ایرانی کماکان امکان دیدن این تغییرات رو ندارند.

‏🔷 تلگرام بالاخره یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با مسدود شدن کدهای ارسال شده در SMS داشتن رو حل کرده و کاربران حالا میتونن کدهای ورود به تلگرام رو از طریق ایمیل هم دریافت کنند که توسط دولت قابل سانسور کردن نیست. نکته برای اسپمرها اینکه ثبت نام برای اکانت جدید کماکان نیاز به شماره موبایل دارد و کد برای بار اول از طریق SMS ارسال می شود.

‏🔷 کاربران اندروید حالا میتوانند دانلودها را اولویت بندی کنند و اجازه دهند یک فایل زودتر از فایل دیگر دانلود شود. این قابلیت پیش از این در iOS موجود بود.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.