استخدام نیروی جدید در اپل

به نظر می‌رسد اپل استخدام در همه بخش‌های خود به‌جز واحد تحقیق و توسعه (R&D) را متوقف کرده است. ظاهرا اپل قصد دارد هزینه‌های خود را تا جای ممکن کاهش دهد.

استخدام نیروی جدید در اپل موقتاً متوقف شد

بلومبرگ گزارش داده اپل به دنبال پیدا کردن راهکارهایی است که هزینه‌های این شرکت را کاهش دهد و از آنجا که پیش‌بینی می‌شود امسال فروش محصولات اپل در تعطیلات کریسمس چندان خوب نباشد، بنابراین مدیران این شرکت تصمیم گرفته‌اند که بخشی از استخدام‌های خود را کاهش دهند‌.‌

اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده کماکان به استخدام نیرو ادامه خواهد داد اما در برخی بخش‌ها پروسه استخدام متوقف خواهد شد تا شرایط به حالت پایدار برگردد. ظاهرا این تصمیم اپل شامل تیم‌هایی که روی دستگاه‌های آینده این شرکت و پروژه‌های بلندمدت کار می‌کنند نخواهد شد، ولی ممکن است برخی مشاغل استاندارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را تحت‌تاثیر قرار بدهد‌.

البته همان‌طور که اپل در بیانیه خود ذکر کرده، برخی بخش‌ها همچنان به استخدام خود ادامه خواهند داد و افراد جویای کار با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانند مشاغل موردنیاز را پیدا کنند.

طبق جدیدترین گزارش مالی اپل، این شرکت در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ درآمدی بالغ بر ۹۰ میلیارد دلار کسب کرده است که کل درآمد امسال این شرکت را به ۳۹۴.۳ میلیارد دلار رسانده است. این میزان درآمد ۸ درصد بیشتر از سال گذشته است و سود سالانه هر سهم این شرکت نیز ۶.۱۱ دلار شده است که رشد ۹ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

اپل البته نگفته تا چه زمانی استخدام‌های جدید را خود متوقف می‌کند و احتمالا این موضوع بستگی به وضعیت مالی این شرکت در ماه‌های آینده خواهد داشت.

منبع
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.