اولین تصاویر تبلیغاتی گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

در حالی‌که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S23 خود را به‌زودی در رویداد آنپکد معرفی کند، امروز اولین تصاویر تبلیغاتی این سری منتشر شد که طراحی، رنگ‌بندی و هدایای پیش‌سفارش آن را به ما نشان می‌دهد.

طبق شایعات، رویداد آنپکد سامسونگ قرار است در اواسط بهمن‌ماه برگزار شود. حالا در آستانه این رویداد ما شاهد درز تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی S23 هستیم. وب‌سایت 91Mobiles که این تصاویر را منتشر کرده گفته که از طریق چند منبع معتبر به این تصاویر دست یافته است.

اولین تصاویر تبلیغاتی گلکسی S23 سامسونگ

این تصاویر، طراحی مدل‌های گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا را تایید می‌کنند. همانطور که می‌بینید مدل پلاس این سری همانند مدل گلکسی S22 اولترا از طراحی سه لنز مستقل بهره می‌برد و خبری از طراحی موسوم به جزیره دوربین روی آن نیست. گلکسی S23 اولترا نیز طراحی مدل قبلی خود را حفظ کرده و تغییر چندانی نیافته است.

گقتنی است امسال گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس با کمترین تغییرات ظاهری نسبت به نسل پیش معرفی شدند. سامسونگ تنها لبه‌های این دو گوشی را کمی زاویه‌دارتر کرده بود. با این‌حال، به نظر می‌رسد که امسال دو مدل استاندارد و پلاس سری جدید تغییرات ظاهری بیشتری خواهند داشت. در واقع، برخلاف نسل‌های پیش، دیگر خبری از جزیره دوربین یا همان برجستگی یکپارچه سری قبل نخواهد بود. البته این طراحی یک عیب واضح هم دارد و آن هم جمع شدن گردوغبار اطراف لنز دوربین است.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.