اپل مشکل خطوط افقی در صفحه آیفون ۱۴ پرو را حل کرد

اپل آپدیت جدیدی برای حل مشکل خطوط افقی صفحه نمایش مدل‌های آیفون ۱۴ پرو منتشر کرد. برخی کاربران آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس گزارش داده بودند که به‌محض روش کردن گوشی، با خطوط افقی در نمایشگر این گوشی مواجه می‌شوند. این خطوط افقی بعد از ظاهر شدن، بلافاصله ناپدید می‌شدند.

مشکل خطوط افقی در صفحه آیفون ۱۴ پرو

اپل اعلام کرده این مشکل ربطی به سخت‌افزار گوشی‌ها ندارد و صرفا یک باگ نرم‌افزاری بوده که با آپدیت جدیدی که منتشر کرده رفع خواهد شد. برخی کاربران  فکر می‌کردند این مشکل به‌خاطر سخت‌افزار گوشی‌ها ایجاد شده و به همین‌خاطر به تعمیرکار مراجعه کرده‌اند. حالا مشخص شده این مشکل به خاطر یک باگ در آپدیت iOS 16.2 ایجاد شده است.

اپل در صفحه پشتیبانی خود ضمن تایید مشکل خطوط افقی آیفون 14 پرو گفته آپدیت جدید iOS  این مشکل را برطرف خواهد کرد. اپل در ادامه می‌گوید این مشکل به‌هیچ‌وجه سخت‌افزاری نیست و لازم نیست که کاربران به تعمیرکار مراجعه کنند‌.

بروز این مشکل نگرانی‌های زیادی را برای کاربران گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس ایجاد کرد. البته برخی کاربران راهکارهایی را برای رفع کردن آن پیشنهاد داده بودند که شامل خاموش کردن قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن یا ریست کردن دستگاه می‌شد.‌ با این‌حال پاسخ رسمی اپل خبر خوبی برای کاربران آیفون ۱۴ پرو بود.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کاربران دچار این مشکل شده‌اند و آیا فقط کاربران کشورهای خاصی با آن روبه‌رو شده‌اند یا مشکل سراسری بوده است. به‌هرحال، اگر شما هم به این مشکل برخورد کرده‌اید می‌تواند آپدیت جدید اپل را نصب کرده یا منتظر انتشار آن باشید.‌

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.