ایسوس نسخه دیابلو ادیشن راگ فون ۶ را معرفی کرد

ایسوس نسخه دیابلو ادیشن گوشی راگ فون ۶ را عرضه کرد. این نسخه با الهام از بازی Diablo Immortal طراحی شده است و بسته‌بندی آن نیز با این تم ارائه شده است.

ایسوس نسخه دیابلو ادیشن راگ فون ۶ را معرفی کرد

ایسوس یکی از شرکت‌هایی که معمولا نسخه‌های خاصی برای گوشی‌های خود عرضه می‌کند. این شرکت که اخیرا نسخه بتمن راگ فون ۶ را ارائه کرده بود‌ حالا  با همکاری استودیوی بازی‌سازی بلیزارد نسخه دیابلو ادیشن راگ فون ۶ را عرضه کرده است‌. این نسخه نه‌‌تنها دارای بدنه‌ای با تم دیابلو است بلکه لوازم جانبی آن نیز براساس این تم طراحی شده‌اند.

در مجموع، نسخه دیابلو ادیشن راگ فون ۶ شامل یک جعبه Worldstone، یک بسته‌بندی Horadric Cube و یک پکیج Diablo Immortal می‌شود و همه لوازم جانبی آن با طراحی دیابلو همراه هستند.

ایسوس هنوز در رابطه با مشخصات این نسخه صحبتی نکرده، ولی به نظر می‌رسد از نظر سخت‌افزاری هیچ تفاوتی بین آن و مدل اصلی وجود نداشته باشد و صرفا در بخش طراحی باهم متفاوت باشند.

لوازم جانبی این مدل شامل یک کیس Shield Blessing Aero، یک کپی از نقشه بازی دیابلو، یک چراغ‌قوه با قابلیت ایجاد افکت‌های خاص روی کیس گوشی و یک پین سیم‌کارت تم‌دار می‌شوند‌.

در کل، به نظر می‌رسد که نسخه دیابلو ادیشن راگ فون ۶ بهتر از نسخه بتمن آن طراحی شده و انتظار می‌رود که علاقمندان بازی دیابلو از این نسخه لذت ببرند‌. فروش این نسخه از روز بیست و هفتم آذرماه از طریق وب‌‌سایت ایسوس و چند فروشگاه دیگر آغاز خواهد شد. قیمت این نسخه هنوز اعلام نشده است.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.