ایسوس کنترلر Raikiri Pro را برای ایکس باکس معرفی کرد

ایسوس به‌تازگی در CES 2023 کنترلر جدیدی به نام Raikiri Pro برای ایکس باکس معرفی کرده است. این کنترلر دارای یک نمایشگر OLED بوده و گزینه‌های ارتباطی مختلفی برای وصل شدن به کامپیوتر دارد. مشخصات این کنترلر به صورت زیر است.

مشخصات ایسوس کنترلر Raikiri Pro را برای ایکس باکس

این کنترلر از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی OLED با وضوح ۱۲۸ در ۴۰ پیکسل بهره می‌برد که برای نمایش پروفایل‌‌ها در جریان بازی یا برای چک کردن وضعیت شارژ و میکروفون یا ارتباط بلوتوثی و همچنین نمایش والپیپرهای متنی یا انیمیشنی استفاده خواهد شد. این انیمیشن‌ها ما را به یاد کنترلر باز‌طراحی‌شده Duke در سال ۲۰۱۸ یا کنترلر کلاسیک Sega Dreamcast می‌اندازند.

در قسمت بالای Raikiri Pro دو دکمه وجود دارد که امکان سوییچ کردن بین پروفایل‌ها در حین بازی را فراهم خواهند کرد و یک دکمه دیگر نیز برای تنظیم حساسیت جوی‌استیک و حالت‌های تریگر از طریق اپلیکیشن Armory Crate وجود دارد. چهار دکمه دیگر نیز در پشت کنترلر تعبیه شده‌اند که قابل‌برنامه‌ریزی هستند و در کنار آن‌ها یک D-pad دایره‌ای و چند تریگر لاک وجود دارد.

گفتنی است Raikiri Pro اولین کنترلر لایسنس‌دار ایکس باکس با ارتباط سه‌گانه است که این حالت‌های ارتباطی شامل بلوتوث، حالت تاخیر کم 2.4GHz RF و اتصال سیمی USB-C می‌شوند. این کنترلر هرچند برند ایکس باکس را روی خود دارد، اما ایسوس از آن به‌عنوان یک کنترلر پیشرفته کامپیوتری یاد کرده و این به معنای آن است که بسیاری از قابلیت‌های این کنترلر فقط روی کامپیوتر قابل‌دسترس خواهد بود.

کنترلر جدید ایسوس همچنین مجهز به یک دک ESS داخلی برای کیفیت صدای بالاتر از طریقجک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک دکمه Mute (بی‌صدا) است. متاسفانه ایسوس قیمت و تاریخ دقیق عرضه این کنترلر را اعلام نکرده است، ولی به نظر می‌رسد که در سه ماهه اول اول ۲۰۲۳ آن را روانه بازار خواهد کرد.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.