تاریخ معرفی شیائومی 13 به همراه MIUI 14 مشخص شد

شیائومی سرانجام تاریخ معرفی سری شیائومی 13 را تائید کرد. این سری به همراه رابط کاربری MIUI 14 و چند محصول دیگر مثل ساعت واچ S2 و ایرباد بی‌سیم بادز ۴ در روز دهم آذرماه در یک رویداد رسمی معرفی خواهند شد.

تاریخ معرفی شیائومی 13 به همراه MIUI 14

شیائومی در آذرماه سال گذشته گوشی‌های شیائومی 12X، شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو را معرفی کرد و به نظر می‌رسد امسال خبری از مدل جایگزین شیائومی 12X نخواهد بود. بنابراین فقط شاهد معرفی دو مدل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو خواهیم بود.

یک رندر از شیائومی ۱۳ نیز امروز فاش شده که طراحی و رنگ‌بندی آن را به ما نشان می‌دهد. البته از آنجا که شیائومی ۱۳ پرو نسخه بزرگتر شیائومی ۱۳ خواهد بود، هر دو گوشی طراحی یکسانی خواهند داشت.

شیائومی تائید کرده مدل‌های شیائومی ۱۳ دارای حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر خود خواهند بود و حاشیه پایینی آن‌ها فقط ۱.۶۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. بنابراین انتظار می‌رود که حاشیه بالایی آن‌ها نیز در همین حد باشد.

گفتنی است هر دو‌ گوشی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو ‌مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود و به همراه رابط کاربری MIUI 14 ارائه خواهند شد. در رابطه با ساعت شیائومی واچ S2 و ایرباد شیائومی بادز ۴ نیز هنور اطلاعاتی در دسترس نیست.

شیائومی هم‌اکنون ایرباد بادز ۴ پرو را به قیمت ۱۵۲ دلار می‌فروشد و از آنجا که بادز ۴ یک مدل اقتصادی خواهد بود انتظار می‌رود قیمت آن حدود ۷۰ دلار باشد و در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز عرضه شود.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.