تبلت اقتصادی TCL Tab 8 LE با قیمت ۱۵۹ دلار معرفی شد

شرکت TCL در رویداد CES 2023 از یک تبلت جدید به نام Tab 8 LE رونمایی کرد. این تبلت یک مدل اقتصادی است و انتظار می‌رود در بازارهای مختلف عرضه شود. مشخصات این تبلت به صورت زیر است.

مشخصات TCL Tab 8 LE

این تبلت از یک نمایشگر ۸ اینچی LCD با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای ابعاد ۱۹۷ در ۱۲۵ در ۹ میلی‌متر و وزن ۳۱۰ گرم است که در مقایسه با اکثر تبلت‌های بازار یک مدل جمع‌وجور محسوب می‌شود.

این تبلت مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای MT8766 مدیاتک است و از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. امکان افزایش حافظه داخلی آن با استفاده از کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت نیز وجود دارد.

مشخصات TCL Tab 8 LE

امروزه اکثر تبلت‌های اندرویدی دارای دوربین‌های پیشرفته‌ای نیستند و Tab 8 LE نیز از این قاعده مستثنی نیست و از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل جلو و پشت خود بهره می‌برد. انرژی این دستگاه را یک باتری ۴۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی از طریق درگاه USB-C تامین می‌کند.

این تبلت دارای یک شیار سیم‌کارت نانو است و از اتصال وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۱، شبکه 4G LTE و GPS پشتیبانی می‌کند و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری روی خود دارد.

تبلت TCL Tab 8 LE قیمت نسبتا پایینی دارد و به قیمت ۱۵۹ دلار فروخته خواهد شد. این تبلت در آمریکا از طریق اپراتورهای T-Mobile و Metro قابل دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود در سایر کشورها نیز به‌زودی عرضه بشود.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.