تبلت Onyx Boox Tab X با نمایشگر 13.3 اینچی معرفی شد

شرکت Onyx از یک تبلت/کتابخوان جدید به نام Boox Tab X رونمایی کرد. نمایشگر این تبلت از نوع E-ink بوده و سیستم‌عامل اندروید را روی خود اجرا می‌کند. این تبلت دارای قابلیت‌های بسیار خوبی است که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم.

تبلت Onyx Boox Tab X با نمایشگر 13.3 اینچی

تبلت Boox Tab X از یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی E-ink بهره می‌برد و یک گزینه بسیار مناسب برای یادداشت‌برداری، طراحی و خواندن مطالب است. قلم استایلوس آن نه‌تنها می‌تواند برای یادداشت‌برداری استفاده شود بلکه از انتهای دیگر آن می‌توان به‌عنوان پاک‌کن نیز استفاده کرد.

تبلت جدید Onyx قابلیت جفت‌شدن با یک کیبورد بلوتوثی جهت تایپ کردن و یادداشت‌برداری را دارد و قلم آن دارای نوک‌های اضافی و یک کیس سه‌لایی است.

این تبلت از نظر ضخامتی ۵۰ درصد نازک‌تر از مدل‌های قبلی بوده و به شما احساس در دست گرفتن یک کاغذ را خواهد داد. بنابراین هنگام یادداشت‌برداری روی آن احساس خواهید کرد که‌ روی یک کاغذ با قلم‌ می‌نویسید.

تبلت Boox Tab X در بخش نرم‌افزار، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند که برای استفاده روی این تبلت بهینه‌سازی شده است. شما همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را از طریق پلی استور‌ گوگل نصب کنید و به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض محدود نیستید. به لطف فناوری Super Refresh، نرخ تازه‌سازی نمایشگر E-Ink این تبلت نسبت به اکثر رقبا بالاتر نیز هست. این تبلت همچنین از یک گرافیک اختصاصی برای نوسازی نرخ نمایشگر و حذف هاله تصویر آن بهره می‌برد.

تبلت Onyx Boox Tab X مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بودهو از یک تراشه اسنپدراگون برای کارهای پردازشی خود استفاده می‌کند. یک ژیروسکوپ داخلی نیز امکان چرخش خودکار آن را فراهم خواهد کرد. انرژی این تبلت را یک باتری ۶۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند.

تبلت جدید Onyx به قیمت خرده‌فروشی ۸۷۹ دلار فروخته خواهد شد و گفتنی است که این شرکت یک مدل دیگر به نام Boox Tab Ultra نیز به بازار عرضه کرده که فقط نمایشگر کوچکتری نسبت به مدل X دارد اما بسیار ارزان‌تر از آن است. حالا باید ببینیم میزان فروش Tab X در بازار چگونه خواهد بود.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.