تصویر و مشخصات موتو واچ ۷۰

موتورولا قرار است یک ساعت هوشمند جدید به نام موتو واچ ‌70 معرفی کند؛ حالا تصویر مشخصات آن فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم. این ساعت با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است و به قیمت ۷۵ دلار فروخته خواهد شد.

تصویر و مشخصات موتو واچ 70

ساعت هوشمند موتو واچ ‌۷۰ از یک نمایشگر ۱.۶۹ اینچی رنگی با وضوح ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل و یک بدنه آلیاژ روی بهره می‌برد و فقط در یک رنک مشکی قابل دسترس خواهد بود. بند این ساعت از نوع سیلیکونی و به رنگ مشکی است.

ساعت هوشمند آینده موتورولا دارای قابلیت‌های متعددی خواهد بود که مهمترین آن‌ها پایش پویای سلامت از طریق شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور سنجش ضربان قلب و سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون خواهد بود. موتورولا همچنین بیش از ۲۳ حالت تمرینی/ورزشی روی این ساعت ارائه می‌کند و امکان اتصال آن از طریق بلوتوث ۵.۰ به گوشی‌های اندرویدی و iOS وجود خواهد داشت.

مدت زمان شارژ باتری این ساعت از طریق مغناطیسی حدود ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد. این ساعت همچنین از استاندارد ضدآب IP67 پشتیبانی کرده و در نتیجه امکان استفاده از آن در حین شنا و دوش گرفتن وجود خواهد داشت. موتو واچ 70 دارای یک دکمه فیزیکی است و حداکثر و حداقل طول بند آن به‌ترتیب ۲۳۹ و ۱۵۸ میلی‌متر درج شده است.

تاریخ عرضه این ساعت اعلام ‌نشده، اما احتمالا از اواخر این ماه روانه بازار خواهد شد.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.