تصویر گوشی گلکسی A14 5G سامسونگ فاش شد

در حالی‌که سامسونگ خود را برای معرفی گوشی گلکسی A14 5G آماده می‌کند، تصویر مطبوعاتی آن توسط یک افشاگر در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر دید بسیار خوبی نسبت به طراحی این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

گوشی گلکسی A14 5G سامسونگ

گفته می‌شود گلکسی A14 5G با دو تراشه مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها از نوع اکسینوس و دیگری دایمنسیتی ۷۰۰ خواهد بود. ظاهرا مدل مجهز به تراشه اکسینوس مشخصات بهتری نسبت به مدل دایمنسیتی خواهد داشت. حالا یک افشاگر سرشناس به نام ایوان بلاس تصویر مطبوعانی این‌گوشی را فاش کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید.

طراحی گلکسی A14 5G در تصویر امروز تقریبا شبیه به طراحی ارائه شده در رندرهای قبلی این گوشی است. همان‌طور که می‌بینید سیستم دوربین پشت آن شامل سه دوربین عمودی می‌شود که یک فلش LED نیز در کنار آن‌ها وجود دارد. از طرفی، لبه‌های کناری گوشی منحنی هستند و در لبه سمت راست آن می‌توان دکمه‌های پاور، تنظیم ولوم و حسگر اثر انگشت را مشاهده کرد.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی A14 نسبتا ضخیم هستند و گفته می‌شود نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۸ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. بریدگی یا همان ناچ بالای این گوشی نیز از نوع قطره‌ای است که میزبان دوربین سلفی آن خواهد بود.

طبق شایعات، گلکسی A14 5G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و تراشه مرموز اکسینوس آن احتمالا اکسینوس ۱۳۳۰ خواهد بود. ظاهرا نسخه دایمنسیتی ۷۰۰ این گوشی ضعیف‌تر از نسخه اکسینوس خواهد بود و فقط در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. از طرف دیگر، دوربین اصلی و سلفی این‌ گوشی ممکن است به‌ترتیب ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی باشند.

گفته می‌شود سامسونگ گوشی گلکسی A14 5G را درست مانند گلکسی A13 با قیمت بسیار رقابتی در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.