تلویزیون هوشمند هواوی Smart Screen V

هواوی از یک تلویزیون جدید به نام Smart Screen V TV رونمایی کرد. این تلویزیون از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و در دو سایز ۶۵ و ۷۵ اینچی ارائه شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات و قابلیت‌های این تلویزیون بیشتر آشنا شویم.

تلویزیون هوشمند هواوی Smart Screen V

این تلویزیون دارای طراحی ظریف با حاشیه‌های باریک است و از یک نمایشگر Ultra HD 4K با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره می‌برد. این نمایشگر دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ و روشنایی پایه ۵۰۰ نیت و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت است و ۹۲ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. هواوی ادعا کرده این تلویزیون دقت رنگ بسیار عالی دارد و تصاویر بسیار واقعی ارایه خواهد کرد.

مشخصات هواوی Smart Screen V TV

تلویزیون Smart Screen V TV مجهز به یک تراشه هشت هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی شش هسته‌ای است و از واحد عصبی 4T برای محاسبات سریع‌تر و بهتر بهره می‌برد. در کنار این‌ها از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده شده است.

هواوی تلویزیون جدید خود را مجهز به سیستم آکوستیک HUAWEI SOUND کرده است که با همکاری شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده است. این اسپیکر دارای دو کانال خروجی در سمت راست و چپ دستگاه و دو ساب‌ووفر بسیار نارک است و از تنظیمات کانال 2.1 پشتیبامی می‌کند‌.

یک دوربین داخلی ۱۲ مگاپیکسلی هوش مصنوعی نیز روی این تلویزیون تعبیه شده که برای ارتباطات ویدیویی استفاده خواهد شد. پورت‌های این دستگاه شامل HDMI 2.1, HDMI 2.0, و چند درگاه USB می‌شود و در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای HarmonyOS خواهیم بود. این تلویزیون همچنین از طریق دستورات صوتی قابل کنترل خواهد بود.

قیمت تلویزیون هواوی Smart Screen V TV برای مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی به‌ترتیب ۱۰۹۷ و ۱۷۸۳ دلار است و هر دو مدل هم‌اکنون از طریق فروشگاه آنلاین Vmall قابل خرید هستند.

منبع
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.