جزئیات دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی s23 افشا شد

بر اساس شایعات، گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با یک سنسور آیزوسل کاملاً جدید استفاده خواهد کرد. حالا امروز اطلاعات بیشتری درباره این سنسور فاش شده است.

جزئیات دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی s23 افشا شد

یک افشاگر سرشناس به نام آیس یونیورس فاش کرده است که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا به‌طور ۱۰۰ درصد از یک سنسور ۱/۱.۳ اینچی با سایز پیکسلی ۰.۶ میکرومتر استفاده خواهد کرد و لنز جلوی آن دارای گشودگی دیافراگم f/1.7 خواهد بود.

سامسونگ تاکنون دو سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی به نام‌های آیزوسل HP1 و آیزوسل HP3 روانه بازار کرده مدل HP1 دارای سایز ۱/۱.۲۲ اینچ و پیکسل‌های ۰.۶۴ میکرومتری و مدل HP3 دارای سایز ۱/۱۴ اینچ و پیکسل‌های ۰.۵۶ میکرومتری است. بنابراین طبق اطلاعات امروز، سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید بین دو سنسور فوق قرار خواهد گرفت.

ضمنا گلکسی S23 اولترا از همان طراحی دوربین گلکسی S22 اولترا بهره خواهد برد و همچنین از همان دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی مدل قبلی خود استفاده خواهد کرد. این دوربین قبلا در گوسی گلکسی S21 اولترا نیز استفاده شده بود. در ضمن گفته می‌شود گلکسی S23 اولترا مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و یک حسگر اثر انگشت بزرگتر خواهد بود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو دوم گلکسی ‌S23 اولترا در دست نیست؛ اما ما می‌دانیم که سامسونگ به احتمال زیاد از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ در هر سه مدل گلکسی S23 استفاده خواهد کرد و هیچ‌ نسخه اکسینوسی برای آن‌ها ارائه نخواهد کرد.

البته همه اطلاعات فوق در حد شایعه است و باید ببینیم در طول چند ماه آینده چه اطلاعات دیگری درباره آن به بیرون درز پیدا می‌کند.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.