ساعت هوشمند هواوی واچ کیدز 5X معرفی شد

هواوی این هفته از چند پوشیدنی هوشمند جدید از جمله یک مدل واچ بادز و یک ساعت مخصوص کودکان به نام واچ کیدز 5X رونمایی کرد. این ساعت دارای طراحی بسیار منحصربه‌فردی است.

ساعت هوشمند هواوی واچ کیدز 5X

هواوی در تبلیغ واچ کیدز 5X می‌گوید این ساعت از امنیت کودکان شما در جنبه‌های مختلفی محافظت خواهد کرد. این ساعت از طراحی نمایشگر دوگانه بهره می‌برد و همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بدنه اصلی آن کاملا جداشدنی است. درحالیکه امروزه ساعت‌های هوشمند جداشدنی زیادی در بازار  وجود دارند اما واچ کیدز 5X از آن‌جهت خاص است که شما بعد از جدا کردن بدنه اصلی آن با یک نمایشگر دوم روبه‌رو خواهید شد که در زیر نمایشگر اول قرار گرفته است.

در واقع هواوی خواسته با این طراحی به کودکان اجازه جدا کردن نمایشگر رویی ساعت به‌منظور استفاده از نمایشگر زیری آن را بدهد. به این‌ترتیب، بچه‌ها دو ساعت مجزا در یک دستگاه واحد خواهند داشت. نمایشگر اصلی این ساعت دارای صفحه رنگی است، در حالی‌که ‌نمایشگر دوم آن از یک پنل سیاه‌ و سفید LCD استفاده می‌کند. ضمنا هر دو طرف ساعت مجهز به یک دوربین است که به کودکان اجازه تماس‌های ویدیویی را خواهد داد.

ساعت واچ کیدز 5X جایگزین واچ کیدز ۴ پرو شده است که سال گذشته معرفی شده بود. فروش این ساعت از امروز آغاز شده است و برای خرید آن می‌توانید به وب‌سایت رسمی هوا‌وی مراجعه کنید.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.