سامسونگ مانیتور 43 اینچی Odyssey Neo G7 4K را معرفی کرد

سامسونگ از مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G7 رونمایی کرد. این ‌مانیتور عضو جدیدی از سری Odyssey G7 است و مشخصات رده‌بالایی دارد.

سامسونگ مانیتور 43 اینچی Odyssey Neo G7 4K را معرفی کرد

مانیتور جدید ادیسه نئو G7 سامسونگ از یک پنل ۴۳ اینچی بهره می‌برد و هم‌اکنون در کره جنوبی عرضه شده است. این مانیتور قرار است قبل از عرضه جهانی، در نمایشگاه CES 2023 نیز به نمایش گذاشته شود. قیمت Odyssey Noe G7 در کره جنوبی ۱.۲۵ میلیون وون (۹۸۲ دلار) است، اما قیمت جهانی آن هنوز مشخص نیست. با این حال انتظار می‌رود قیمت این دستگاه در همان محدوده ۱۰۰۰ دلار باشد.

در رابطه با مشخصات این مانیتور نیز باید بگوییم ‌که نمایشگر آن از نوع Quantum Mini-LED بوده و دارای وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (4K) و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. نسبت تصویر این مانیتور اما برخلاف مدل‌های فوق عریض G8 و G9 سامسونگ ۱۶:۹ و استاندارد انتخاب شده است.. زمان پاسخ‌دهی این مانیتور ۱ میلی‌ثانیه و نسبت کنتراست آن 1,000,000:1 است و در آن از استاندارد DisplayHDR 600 استفاده شده است. استفاده از پنل Mini LED باعث می‌شود این مانیتور کنتراست و عملکرد HDR بسیار بهتری نسبت به مانیتورهای IPS، VA یا TN داشته باشد.

مانیتور ۴۳ اینچی Odyssey Neo G7 دارای دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4 و دو درگاه USB 3.0 بوده و در داخل آن از اسپیکرهای استریو ۲۰ وات استفاده شده است.

گفتنی است در این مانیتور ابزار داخلی گیمینگ هاب سامسونگ، از نرم‌افزار FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند که باعث اجرای روان‌تر بازی‌ها خواهد شد. از این مانیتور همچنین به‌لطف یکپارچه‌سازی OTT می‌توان برای استریم سرویس‌هایی مثل نتفلیکس بدون نیاز به کامپیوتر یا تلویزیون استفاده کرد.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.