طراحی گلکسی A54 سامسونگ

امروز رندرهایی منتشر شده که طراحی گلکسی A54 سامسونگ را افشا می‌کنند. سامسونگ اسفندماه سال گذشته گوشی گلکسی A53 را معرفی کرد، اما انتظار می‌رود جایگزین این گوشی یعنی گلکسی A54 را چند ماه زودتر، احتمالا دی‌ماه، رونمایی کند‌. سامسونگ هنوز صحبتی درباره این‌ گوشی نکرده اما امروز تصاویر رندرشده آن منتشر شده که طراحی این دستگاه را به ما نشان می‌دهد‌.

طراحی گلکسی A54 سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

همانطور که تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی گلکسی A54 در قسمت جلو شبیه به گلکسی A53 است و یک حفره دوربین سلفی در بالای نمایشگر احتمالا ۶.۴ اینچی آن وجود دارد. نمایشگر این‌گوشی ۰.۱ اینچ کوچکتر از صفحه‌نمایش گلکسی A53 بوده، اما دارای همان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد بود.

در پنل پشتی گلکسی A54 به جای چهار دوربین، سه دوربین به چشم می‌خورد و این دوربین‌ها برخلاف گلکسی A53 داخل یک ماژول دورببن قرار ندارند بلکه هر سه‌ی آن‌ها روی پنل مسطح پشت قرار گرفته‌اند و کمی برآمدگی دارند.‌ از طرفی، گفته می‌شود دوربین اصلی گلکسی A54 به جای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی A53 از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

همچنین در تصاویر مشاهده می‌شود که گلکسی A54 در لبه پایینی خود یک درگاه USB-C ، شیار اسپیکر و یک میکروفون و در لبه بالایی خود شیار سیم کارت و یک میکروفون دیگر دارد. در لبه سمت راست نیز دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار دارند‌. به نظر نمی‌رسد که دکمه پاور با حسگر اثر انگشت گوشی یکپارچه باشد، بنابراین احتمال اینکه این سنسور مثل گلکسی A53 در زیر نمایشگر قرار داشته باشد زیاد است. اگر حدس ما درست باشد در این صورت نمایشگر گلکسی A54 از نوع AMOLED خواهد بود. ‌

از طرف دیگر، ضخامت این‌ گوشی ۸.۲ میلی‌متر یعنی ۰.۱ میلی‌متر ضخیم‌تر از A53 خواهد بود. به این ترتیب ممکن است که باتری A54 بزرگتر از باتری A53 باشد (شاید ۵۱۰۰ در برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت).

گلکسی A54 اخیرا تائیدیه 3C را نیز دریافت کرده بود و باید ببینیم‌که در روزهای آینده چه جزئیات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.