عینک واقعیت افزوده اپل در مسیر طراحی

عینک واقعیت افزوده اپل در مسیر طراحی

اپل غول تکنولوژی جهان محصول جدید خودش که همان عینک واقعیت افزوده میباشد رو به مرحله طراحی و توسعه رسانده و احتمالا تا سال 2024 باید منتظر رونمایی از این محصول شگفت انگیز باشیم

اینطور که پیداست، اپل در حال آماده‌ سازی دو محصول کاملا جدید است، یکی از آن‌ها، یک هدست واقعیت ترکیبی گران‌ قیمت است که احتمالا در ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود و دومین محصول نیز عینک‌های AR با قیمتی بسیار پایین‌تر هستند. اکنون گزارش جدیدی، عرضه احتمالی این عینک‌های AR را پر رنگ‌تر می‌کند.

به گزارش 9to5Mac، طبق یادداشتی که توسط جف پو، تحلیلگر موسسه تحقیقات فناوری Haitong Intl نگارش شده است، عینک‌های AR اپل اکنون وارد مرحله توسعه طراحی شده‌اند که نقطه عطف مهمی به سوی محصول نهایی است. این تحلیلگر همچنین تصریح می‌کند که یک نمونه اولیه تا پایان سال آماده خواهد شد و تولید انبوه آن برای نیمه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. بدیهی است که همه چیز می‌تواند تغییر کند زیرا آینده کمی غیر قابل پیش‌بینی شده است.

عینک واقعیت افزوده اپل در مسیر طراحی

به گفته PhoneArena، این تحلیلگر در یادداشت خود می‌گوید که ما انتظار داریم اپل از فناوری‌های برتر در این محصول استفاده کند و همچنین Corning و Hoya در حال نمونه برداری از شیشه این دستگاه هستند. انتظار می‌رود که شرکت Lante نیز به مشارکت با Corning بپردازد. این موضوع جالب است و بیشتر نیز به این دلیل است که ما چیزهای زیادی در مورد عینک AR نمی‌شنویم و مطمئنا این محصول به اندازه هدست واقعیت ترکیبی که اپل در حال آماده سازی آن برای معرفی در اوایل سال ۲۰۲۳ است، مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.