لاوا گوشی Blaze NXT را با تراشه هلیو G37 رونمایی کرد

گوشی جدید لاوا Blaze NXT به‌عنوان یک گوشی اقتصادی معرفی شد. این گوشی در واقع نسخه جدیدی از مدل Lava Blaze است که چند ماه پیش با تراشه متفاوت و رم پایین‌تر معرفی شده بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا شویم.

مشخصات Lava Blaze NXT

در حالیکه گوشی Lava Blaze مجهز به تراشه هلیو A22 مدیاتک و ۳ گیگابایت رم بود، مدل NXT با تراشه هلیو G37 و ۴ گیگابایت رم معرفی شده است.

با این‌ حال، سایر مشخصات این دو گوشی مشابه هم است و Blaze NXT مثل مدل قبلی خود از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که امکان افزایش آن با استفاده از کارت microSD تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد. این گوشی در بخش نرم‌افزار نیز سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

گوشی Blaze NXT دارای پنل پشت شیشه‌ای است و علاوه بر یک حسگر اثر انگشت یک سیستم دوربین سه‌گانه نیز در پشت خود دارد. دوربین اصلی گوشی ۱۳ مگاپبکسلی بوده و برای دوربین سلفی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

انرژی Blaze NXT را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که از طریق درگاه USB-C شارژ خواهد شد و در لبه پایینی گوشی یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، هدفون و اسپیکر نیز وجود دارد.

گوشی Lava Blaze NXT در وب‌سایت آمازون به قیمت ۱۱۵ دلار (۱۱۰ یورو) لیست شده است و تاریخ فروش آن هنوز اعلام نشده است. نظر شما درباره مشخصات و طراحی این گوشی اقتصادی لاوا چیست؟

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.