لنوو لپ‌ تاپ Thinkbook 16p نسل 4 را با ماژولار معرفی کرد

لنوو یک لپ‌ تاپ ماژولار هم به نمایشگاه CES 2023‌ آورده است. Thinkbook 16p نسل 4 با چند پین پوگو به لوازم جانبی متعدد متصل خواهد شد.

لنوو به‌تازگی در نمایشگاه CES 2023 از نسل جدید لپ‌ تاپ Thinkbook 16p رونمایی کرده است. این لپ‌ تاپ یک قابلیت ویژه و منحصربه‌فرد هم دارد و آن وجود پین‌های موسوم به پوگو برای اتصال به لوازم جانبی ماژولار است. لنوو خانواده جدیدی از این لوازم جانبی رابا عنوان Magic Bay رونمایی کرده که همگی از طریق همین اتصال مغناطیسی، به بالای نمایشگر لپ‌ تاپ متصل خواهند شد.

لوازم جانبی ماژولار Magic Bay

لپ‌ تاپ Thinkbook 16p

با این‌که Thinkbook 16p خودش یک وب‌کم هم دارد اما وبکم Magic Bay 4K بدون محدودیت در اندازه سنسور می‌تواند به بالای لپ‌ تاپ متصل شده و کیفیت تصویر بسیار بالاتری را در اختیارتان بگذارد. لنوو همچنین برای استریمرها Magic Bay Light را معرفی کرده که به بالای لپ‌ تاپ متصل شده و برای نورپردازی در فضاهای تاریک ایده‌آل است.

اگر نیاز به اتصال LTE با سیم‌کارت داشته باشید، می‌توانید روی Magic Bay LTE حساب کنید. این دستگاه کوچک بدون اشغال پورت USB‌ سیستم، قابلیت اتصال به اینترنت دیتا را برایتان ارائه می‌کند. لنوو می‌گوید قرار است در آینده لوازم جانبی بیشتری هم به اکوسیستم Magic Bay اضافه کند.

لپ‌ تاپ ThinkBook 16p نسل ۴

حتی اگر قابلیت اتصال به Magic Bay را از تینک‌بوک جدید بگیریم، باز هم ویژگی‌های این لپ‌ تاپ وسوسه‌کننده خواهد بود. این مدل از یک نمایشگر ۱۶ اینچی mini-LED با وضوح عالی 3.2k و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر با کنتراست عالی و روشنایی ۴۰۰ نیت عملکرد HDR بسیار خوبی هم داشته و با پوشش ۱۰۰ درصدی بازه رنگی DCI-P3 برای ویرایش تصاویر نیز مناسب است.

اگر گزینه ارزان‌تری بخواهید، امکان سفارش این لپ‌ تاپ با نمایشگر 2.5K IPS با نرخ ۶۰ هرتزی و پوشش ۱۰۰ درصدی sRGB نیز وجود دارد. هر دو نمایشگر گواهی‌های TUV Low Blue و TUV EyeSafe‌را نیز برای تأثیر کمتر روی چشم دریافت کرده‌اند.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.