مشخصات گلکسی S23 اولترا سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا مشخصات کامل آن فاش شده است. این گوشی به‌همراه دو مدل گلکسی S23 و S23 اولترا احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد.

گلکسی S23 اولترا سامسونگ

گلکسی S23 اولترا به‌تازگی تاییدئه TENAA را دریافت کرده که مشخصات کامل آن را برای ما آشکار می‌کند. این گوشی با شماره مدل SM-S9180 در دیتابیس TENAA رویت شده است و طبق این اسناد مجهز به یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز (احتمالا نسخه بهبودیافته اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲) خواهد بود و در نسخه‌هایی با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

از طرفی، نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۸ اینچی خواهد بود و باتری آن ظرفیتی برابر ۴۸۵۵ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت. همچنین قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری برای آن ذکر شده است که احتمالا مربوط به دوربین پریسکوپی آن خواهد بود. یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز روی آن وجود دارد. لیست TENAA همچنین به چهار سنسور دوربین در پنل پشت این گوشی اشاره کرده که گفته می‌شود ترکیب آن‌ها به‌صورت ۱۰۸/۱۲/۱۲/۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

البته شایعاتی نیز درباره احتمال استفاده از سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی روی گلکسی S23 اولترا وجود دارد و به نظر می‌رسد که در لیست TENAA اشتباهی رخ داده است. چرا که خود سامسونگ نیز سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی را به‌طور تلویحی تایید کرده است. ضمن اینکه ما امسال شاهد گلکسی S22 اولترا با ترکیب دوربین‌های ۱۰۸/۱۰/۱۰/۱۲ مگاپیکسلی بودیم و بعید است که سامسونگ بخواهد در گلکسی S23 اولترا از دوربین‌های ضعیف‌تری استفاده کند‌. به احتمال زیاد سامسونگ از ترکیب دوربین‌های ۲۰۰/۱۰/۱۰/۱۲ مگاپیکسلی روی این گوشی استفاده خواهد کرد.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.