Google Pixel 7a

گوگل مدتی هست که روی نسل جدید گوشی میان‌رده سری Pixel a خود کار می‌کند. امروز اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات پیکسل 7a فاش شده است‌.

مشخصات گوشی پیکسل 7a گوگل

اولین گوشی‌های میان‌رده گوگل مدل‌های پیکسل 3a و 3a XL بودند که در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند. این گوشی‌ها نسبت به قیمت‌شان دوربین‌های خوبی داشتند و توانستند مشتریان خود را راضی نگه دارند. البته گوگل مدل XL را کنار گذاشت و در سال‌های بعد گوشی‌های پیکسل 4a, 4a(5G), 5a, 6a را عرضه کرد‌. حالا اطلاعاتی درباره مشخصات مدل جدیدتر پیکسل 7a منتشر شده است که در ادامه به آن ‌می‌پردازیم.

طبق اطلاعاتی که امروز یک افشاگر مطرح به نام Kuba Wojciechowski فاش کرده پیکسل 7a با اسم رمز Lynx در حال توسعه است و سیستم دوربین پشت آن از نوع دوگانه خواهد بود. او گفته که هیچ گوشی دیگری به اسم پبکسل ۷ اولترا در دست ساخت نیست و گوشی بعدی گوگل همین مدل 7a است.

این افشاگر همچنین گفته با بررسی‌های بیشتر متوجه شده که سیستم دوربین پشت پیکسل 7a با نام Pixel 22 Mid-range در حال توسعه است. این در حالیست که نام سیستم دوربین پشت پیکسل ۷ و ۷ پرو Pixel 22 Premium بود. دو دوربینی که در پنل پشتی پیکسل 7a استفاده می‌شوند عبارتند از، سنسورهای IMX787 و IMX712 که اولی با لنز از نوع عریض و دومی از نوع فوق‌عریض خواهد بود. بنابراین هیچ دوربین تله‌فوتویی در پشت 7a وجود نخواهد داشت و از طرف دیگر، سنسور عریض IMX787 آن بهتر از سنسور IMX363 پیکسل 6a خواهد بود. ‌

به‌گفته‌ی Wojciechowski، پیکسل ۷a از یک نمایشگر 1080p ساخت سامسونگ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد و در این بخش همنسبت به نمایشگر ۶۰ هرتز پیکسل 7a ارتقا خوبی خواهد داشت. ضمناً پیکسل 7a اولین گوشی مجهز به سنسور گوگل خواهد بود که از یک تراشه وای‌فای و بلوتوث کوالکام به نام WCN6740 استفاده خواهد کرد. حالا باید ببینیم گوگل چه فکرهایی در سر دارد و گوشی میان‌رده بعدی خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.